astratex.ro
Diet and Fitness

Vrei un posterior ca al Rihannei sau Jennifer Lopez? 4 exerciții Pilates pentru abdomen și fese

martie 29, 2016
Rihanna și Jennifer Lopez
kalapod.ro

Vrei să slăbești, dar ideea de a merge la sală nu îți surâde? Poate că nu ești adepta exercitiilor fizice intense, ci a celor care țin mai mult de izometrie (a contracta și menține muschiul în poziția cea mai dificilă pentru el). Dacă este așa, atunci avem o propunere pentru tine care o să ți se potrivească de minune: exerciții Pilates pentru tonifierea abdomenului și feselor. Nu sunt atât de greu de făcut, ai nevoie doar de puțină concentrare. Plus că le poți combina cu muzica ta relaxantă, pentru a fi mai eficiente. Până la urmă, vrei un fund ca al Rihannei sau al lui Jennifer Lopez, nu-i așa?

Rihanna are un posterior pe care multe femei și l-ar dori

Rihanna are un posterior pe care multe femei și l-ar dori

Respectând această rutină zilnică, vei avea numai de câștigat, iar corpul tău se va tonifia foarte repede.

Exercițiul 1

Fandează  piciorul drept în lateral, păstrând piciorul stâng perfect întins. Pune palmele una peste cealaltă și îndoaie coatele la 90 de grade, deasupra capului. Întinde-ţi trunchiul către dreapta. Apleacă-te mai mult către dreapta, îndreptând braţele în acelaşi timp.
Aşteaptă două secunde, apoi revino la poziţia de start. Repetă exerciţiul de 10 ori pentru fiecare parte(10 pentru dreapta, 10 pentru stânga)

Exercițiul 2

Acest tip de exercițiu îți lucrează mușchii fesieri foarte mul și foarte bine. Stai cu picioarele depărtatate, cât poți tu de depărtate. Ține  vârfurile degetelor orientate către exterior şi braţele întinse în lateral, cu palmele în jos. Îndoaie genunchii, până ce pulpele sunt paralele cu solul. În acest timp, coboară brațele. Rămâi pentru trei secunde în această poziţie(chiar dacă ți-e incomod), apoi îndreaptă picioarele. În final, ridică-te pe vârfuri. Ridică braţele deasupra capului până ce se intersectează. Repetă mișcarea în 2 seturi de câte 16.

Jennifer lopez este renumită pentru fundul său bombat

Jennifer lopez este renumită pentru fundul său bombat

Exercițiul 3

Stai pe podea, cu genuchii îndoiţi şi braţele pe lângă corp. Păstrezi genunchii îndoiţi, ridică tălpile de pe podea şi apleacă trunchiul la 45 de grade, până când coprul tău prinde forma literei V. Întinde braţele înainte, perfect paralele cu solul.
Sprijină-te apoi pe spate, uşor în lateral, întinzând picioarele şi ducând braţele deasupra capului. Revino apoi la poziţia de V.

Exercițiul 4

Stai cu palmele şi picioarele pe podea, iar posteriorul ridicat. Îndoaie genunchii astfel încât să atingă podeaua.
Revino la poziţia de start. Realizează două seturi a câte 10 reprize. Această poziție o poți regăsi și în yoga.

DAcă te ții de această ruină, vei vedea că rezultatela nu întârzie să apară. Dacă îți place să fii în mijlocul naturii, atunci poți face aceste exerciții în parc, pe o salteluță, în spațiile amenajate.

 

LaFemme

Alte articole interesante

Inline
Inline