Diet and Fitness

Vrei un fund bombat? Uite ce exerciții trebuie să faci pentru a înnebuni bărbații!

aprilie 15, 2016
fund bombat
zenda.ro

Fundul bombat se numără printre primele preferințe ale bărbaților, atunci când vine vorba de femei. Pentru a obține un fund bombat, dacă mama natură nu a fost darnică, este nevoie de puțin efort, dar rezultatele vor fi pe măsură. Gândește-te cum vei arăta în pereche aceea de pantaloni mulați, care nu îți făcea până acum vreun mare serviciu! Sau în costumul de baie pe care l-ai cumpărat special pentru asta! 

Sunt o serie de exerciții pe care le poți face pentru a obține un fund bombat, chiar dacă tu nu îl ai sau nu l-ai avut niciodată așa. Shhh…rămâne secretul nostru! Toată lumea va observa rezultatele!

Exercițiul 1

Așează-te în genunchi, ține-ți abdomenul încordat și spatele drept. Ridică un picior și ai grijă ca genunchiul să facă unghi de 90 de grade cu restul piciorului. Împinge cât de sus poți și coboară-ți spatele în timp ce faci asta. Repetă de 12 ori, apoi schimbă picioarele. Fă 4 seturi de câte 12 ori, două seturi pentru fiecare picior. Fundul bombat începe să se contureze, nu-i așa?

Exercițiul 2

Stai întinsă pe spate. Vei avea nevoie de o saltea specială pentru maxim de confort. Ține o greutate în ambele mâini, pe care le plasezi deasupra pelvisului. Picioarele trebuie să fie depărtate. Ridici bazinul cât de mult poți și ține fundul încordat. Umerii trebuie să stea lipiți de saltea. Coboară bazinul, dar nu îl lipi de podea. Fă seturi de câte 12 exerciții pentru maxim de rezultate.

fund bombat

Exercițiul 3

Unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru a obține un fund bombat este următorul:

Stai în picioare, ține picioarele depărtate și greutatea în partea de jos a corpului. Presiunea trebuie să fie pe picioare. Fă un pas în spate cu unul dintre picioare, ca și cum l-ai încrucișa cu cel din față. Mai simplu, stai în poziția de ”reverență”. Îndoaie genunchii și lasă-te în jos până când genunchii tăi sunt îndoiți la 90 de grade. Ridică-te și repetă exercițiul cu celălalt picior. Tălpile tale ar trebui să fie orientate în față. Fă seturi de câte 12 pentru fiecare picior.

Exercițiul 4

Așează-te pe o parte, sprijinindu-te în cot. Picioarele trebuie să fie aliniate perfect cu restul corpului. Ridică piciorul drept până la nivelul șoldurilor, iar pe expirație împinge piciorul înainte, ca și cum ai da într-o minge de fotbal. Revino în poziția inițială. Schimbă picioarele. Fă 10 exerciții pentru fiecare parte.

 

 

 

 

 

starshiners.ro%20

Alte articole interesante

Inline
Inline