vola.ro
Diet and Fitness

Vrei să slăbești? Pune în funcțiune aceste sfaturi și vei fi pe drumul cel bun!

mai 19, 2016
cum sa slabesti
Divisima

Se apropie vara, iar slăbitul a devenit unul dintre țelurile noastre principale. Asta pentru că vrem să arătăm bine în costumele de baie și rochiile vaporoase de vară. Dacă vrei să slăbești sănătos, pune în aplicare sfaturile de mai jos de la nutriționiști, care te vor ajuta să ai un abdomen plat și să elimini depozitele de grăsime de pe corp! 

Atunci când te îngrași în exces, mai ales la talie, creezi practic mult mai multe inflamații și stres oxidativ, care practic ajută la menținerea cu succes a grăsimii pe locurile cheie ale corpului. Rezultatul nu este decât un cerc vicios de simptome, dereglări hormonale și boli care te vor trage în jos, până când alegi să slăbești sănătos. În mod evident, zona cu cele mai multe probleme și cea care este cea mai predispusă la a acumula grăsime este abdomenul, la nivelul căruia există două tipuri de grăsimi de care trebuie să scapi: cea subcutanată(externă) și cea…viscerală, care se depune în jurul organelor, cum ar fi ficat, rinichi, intestine și pancreas. Cea de-a doua este cea mai periculoasă, din punctul de vedere al nutriționiștilor. Însă dacă vrei să slăbești și să elimini treptat aceste două tipuri de grăsime, atunci trebuie să începi să pui în aplicare sfaturile de mai jos, care vin de la specialiști în nutriție. Vei slăbi văzând cu ochii dacă respecți aceste reguli simple!

Citește și: Cea mai tare dietă din lume! Mănânci cât vrei, dar slăbești! Iată cum poți consuma adevărate bombe calorice fără să te îngrași

Adaugă agurijoară în salate

Foarte puțină lume știe ce este agurijoara. Este una dintre cele mai bune surse de Omega 3 și melatonină în rândul legumelor verzi. Este nutrientă și întărește sinapsele, dezvoltând memoria și capacitatea de a învăța. Este foarte utilă în cazul dietelor, ajutând la slăbit, și asta pentru că este o sursă bună de Omega 3, care se pare că previne producerea grăsimii, în urma consumului de fructoză. Adaugă această plantă în salatele tale, pentru un începutl perfect al dietei tale de slăbit!

Fă exerciții fizice intense

Asta nu înseamnă că trebuie să mergi la sală unde să stai 2-3 ore, ci să alegi varianta HIIT (high intensity interval training) atunci când vine vorba de sport și mișcare fizică. HIIT îți permite să arzi caloriile foarte repede, prin mișcări pe care le repeți sau le execuți rapid pentru 30-70 de secunde, după care faci o pauză de 2-3 minute, înainte de a face un nou set. Se pare că așa arzi de trei ori mai multe calorii decât în mod obișnuit.

sfaturi nutritionistRenunță la alcool

Alcoolul nu este indicat atunci când vrei să slăbești, pentru că are calorii, oricât de greu ar fi de crezut. Așa că gândește-te bine ce vrei: o seară euforică sau abdomen plat?

Mănâncă proteine

Alimentele sărace în proteine și bogate în carbohidrați nu fac decât să te îngrașe. Consumă alimente proteice sau pudre proteice, dacă le tolerezi. Asigură-te că nu produc inflamații. Pești precum somon și cod sunt perfecți pentru asta, atâta timp cât sunt de captură, și nu acvacultură.

Redu lactatele și glutenul

Renunțarea la gluten ajută la slăbit și la crearea unui abdomen plat, cât și la reducerea rezistenței la insulină. La fel și în ceea ce privește lactatele. Asta pentru că pot genera intoleranței foarte mari la nivelul organismului, declanșând inflamații și crescând producția de hormoni ai stresului.

Limitează fructoza și glucoza

Fructoza este cel mai periculos tip de zahăr. Se duce direct în ficat, unde fabrică grăsime și declanșează rezistența la insulină. Fructoza nu îi spune creierului că te-ai săturat, așa că te vei simți tot înfometat și vei continua să mănânci. Rezultatul? Mai multe grăsime și un ficat foarte stresat!

Anihilează-ți stresul

Stresul te face să te îngrași, acesta este un lucru pe care îl știai deja. Încearcă în fiecare zi, timp de 30 de minute, să eliberezi stresul din organism prin meditatii ghidate, masaj, citind sau făcând oricare alt tip de activități care te pot face fericită.

Alte articole interesante