vola.ro
Diet and Fitness

Un singur exercițiu, 4 minute pe zi și vei slăbi zeci de kilograme

iulie 14, 2016
slabit
Divisima

Acest exercițiu practicat de mii de oameni din întreaga lume vă va transforma corpul și îl va sculpta, aducându-l într-o formă perfectă! Trebuie să îl faceți timp de 4 minute în fiecare zi, iar după 28 de zile veți vedea schimbările. Grăsimea de pe abdomen va dispărea, talia va deveni mai subțire, iar fundul și picioarele vor fi și ele tonifiate!

Flotarea este unul dintre cele mai eficiente exerciții care vă  vor întări partea centrală a corpului. De multe ori, oamenii sar peste acets exercițiu, deoarece ei cred că e prea ușor. Cu toate acestea, este cel mai puternic antrenament, care va consolida mușchii de pe fese, brațe și picioare, topind depozitele de grăsime instant. În cadrul acestui exercițiu, mușchii lucrează și devin mai puternici.

Citește și Cum să găsești poziția sexuală care ți se potrivește cel mai bine

plank challenge

S-ar putea să fi auzit de flotarea tip Challenge. Acest exercițiu este conceput pentru a fi finalizat în patru săptămâni, iar durata flotării crește treptat în fiecare zi. Începi cu poziția de flotare pe care o menții timp de 20 de secunde, iar la finalul programului ajungi la 4 minute, fără pauză. Masa musculara va crește în cele din urmă și corpul tău va fi gata pentru provocări mai mari.

Poziția corectă 

Rezultatele depind de modul în care faci flotarea. Când vă ridicați-vă pe coate, este esențial ca partea superioară a corpului să fie într-o linie dreaptă. Pentru a rămâne în poziția corectă, trebuie să controlezi corpul și să menții gâtul și capul în aceeași linie cu spatele.  Se distribuie greutatea între coate și picioare, în scopul de a spori echilibrul.

28-zile Plank Challenge

Ziua 1: 20 secunde
Ziua 2: 20 secunde
Ziua 3: 30 secunde
Ziua 4: 30 secunde
Ziua 5: 40 secunde
Ziua 6: repaus
Ziua 7: 45 secunde
Ziua 8: 45 secunde
Ziua 9: 60 de secunde
Ziua 10: 60 secunde
Ziua 11: 60 secunde
Ziua 12: 90 secunde
Ziua 13: repaus
Ziua 14: 90 secunde
Ziua 15: 90 de secunde
Ziua 16: 120 de secunde
Ziua 17: 120 de secunde
Ziua 18: 150 secunde
Ziua 19: odihnă
Ziua 20: 150 secunde
Ziua 21: 150 secunde
Ziua 22: 180 secunde
Ziua 23: 180 secunde
Ziua 24: 210 secunde
Ziua 25: repaus
Ziua a 26: 210 secunde
Ziua 27: 240 secunde
Ziua 28: cât de mult poți

Acesta este un exercițiu exigent, pe care îl veți simți din primele douăzeci de secunde.

Alte articole interesante