starshiners.ro
Health

Top 5 alimente care te energizează instant și luptă împotriva oboselii!

iunie 26, 2016
bottegaverde.ro

Oboseala ne afectează din ce în ce mai mult. Așa că atunci când simți că nu dai randament, nu te poți concentra pe nimic și somnul nu te mai ajută absolut deloc pentru a redresa problema, este momentul să iei măsuri. Sunt câteva alimente care te pot energiza instant, iar cafeaua nu se numără printre ele!

Citește și: Pune această soluție în gură și durerea de dinți va dispărea ca prin minune!

Bananele

Bananele conțin o cantitate mare de potasiu, de care organismul are nevoie pentru a converti zahărul în energie. De asemenea, bananele sunt bogate în nutrienți, vitamina B2, vitamina C, Omega 3, fibre și carbohidrați, care pot ajuta la eliminarea oboselii, deshidratării și simptomelor asociate oboselii. În plus, zahărul natural din banane este esențial pentru a-ți da un impuls la nivel de energie. Pentru asta, mănână 1-2 banane pe zi. Le poți consuma în stare naturală sau poți face un smoothie, care să te mențină hidratată pe întrega zi.

Ceai verde

O cană de ceai verde poate ajuta la combaterea oboselii, mai ales atunci când este declanșată de stresul de la muncă. Ceaiul verde conține nutrienți care reduc stresul și îmbunătățesc concentrarea. De asemenea, ajută metabolismul și arderile din organism. Pentru a face o ceașcă de ceai, ai nevoie de o linguriță de frunze de ceai verde, care să fie lăsate într-o cană de apă fierbinte pentru 5 minute. Strecurați și beți de 2-3 ori pe zi. Mai simplu ar fi să folosiți pliculețe de ceai.

Semințe de dovleac

Semințele de dovleac sunt ideale în lupta împotriva oboselii. Ele sunt pline de proteine de înaltă calitate, Omega 3 și vitaminele B1, B2, B5 și B6, la fel cași magneziu, fosfor, fier și cupru. Toți acești nutrienți lucrează împreună pentru a da un boost sistemului imunitar și să îți ofere porția de energie de care ai nevoie. Dacă consumi semințe de dovleac, asta te va ajuta să treci și peste oboseala morală și te va ajuta sp dormi mai bine. Poți prăji puțin semințele înainte să le consumi pentru a-ți ajuta metabolismul.

Iaurt

Cu o cantitate mare de proteine și carbohidrați, iaurtul poate ajuta și el în lupta împotriva oboselii. De fapt, corpul procesează iaurtul mult mai rapid decât orice alt tip de mâncare solidă, drept pentru care este și o sursă foarte bună de energie ori de câte ori ai nevoie. Probioticele din iaur pot ajuta de asemenea la ușurarea simptomelor de oboseală,având și un rol foarte important în ceea ce privește îmbunătățirea digestiei. Poți mânca iaurt în orice moment al zile, cel puțin o cană. Dacă nu îți place iaurtul simplu, atunci îl poți îmbogăți cu nuci sau fructe de pădure.

Pepenele roșu

Dacă te simți obosită după o zi toridă, te poți hidrata foarte ușor cu pepene roșu, bogat în electroliți. Penele roșu ține oboseala la distanță și te poate ajuta în lupta împotriva oboselii. Mai este o sursă bogată și de potasiu, vitamina C, beta-caroten și fier. Data viitoare când te simți obosită, ia o felie de pepene roșu.

astratex.ro

Alte articole interesante

Inline
Inline