vola.ro
Health and LoveLifestyle

Tehnica de yoga care te scapă de stres în numai 2 minute!

iulie 13, 2016
tehnica yoga respiratie
Divisima

Sitali Pranayama este una dintre tehnicile yoga de respirație rare, în care respiri pe gură. Această tehnică păstrează sângele rece, împrospătează și relaxează mintea și corpul. Pranayama Sitali este foarte utilă vara sau primăvara, în zilele fierbinți sau atunci când suntem foarte tensionați  și avem nevoie să îmbunătățim concentrarea.

Sitali Pranayama se realizează foarte simplu, trebuie dăar să respecți câteva reguli simple, care îți vor aduce liniștea mult dorită.
Cum se face această tehnică de respirație:

  • Ia loc confortabil în orice poziție pentru meditație
  • Pune-brațele într-o poziție Gyan mudră (vârful degetului arătător și degetul mare sunt împreună, celelalte degete sunt relaxate)
  • Rulează limba în formă de U, în același timp și scoate-o printre buze
  • Respiră adânc. Simțiți-vă plămânii cum se umplu cu aer.
  • După ce ai tras aer în piept, închideți gura și țineți-vă respirația, în timp ce puneți limba pe cerul gurii. Păstrați aerul acolo Expirați încet prin nas.
    Se repetă acest exercițiu de 3-5 ori sau, dacă este necesar până când simțiți senzația de răcire și răcoare. Această tehnică se face fără blocare (bandha), deoarece crește temperatura corpului.

Pranayama Sitali este incredibil de eficientă pentru zilele călduroase de vară, atunci când suntem tensionate sau atunci când avem nevoie să ne îmbunătățim concentrarea.

Alte articole interesante