vola.ro
Diet and Fitness

Te-ai îngrășat de sărbători? Scapă de kilogramele acumulate de Paște cu o dietă bine pusă la punct!

mai 3, 2016
Divisima

Odată cu sărbătorile vin și kilogramele în plus, de cele mai multe ori. Asta pentru că nu reușim mai niciodată să ne abținem de la atâtea bunătăți care ”duduie” de calorii. Ceea ce nouă ni se pare însă gustos este resimțit cu totul și cu totul altfel de organism, care fie acumulează grăsime în exces, fie devine nefuncțional, pe alocuri, datorită infuziei de carbohidrați și proteine. Pentru a ne face corpul să își revină după sărbători, să slăbim și să îl detoxifiem, vă propunem un plan pe 5 zile, care are rezultate din cele mai bune. Organismul tău va rămâne sănătos, iar kilogramele se vor topi încet-încet. 

A alcătui un plan de mâncare bine pus la punct este o sougetie pe care să o ai în vedere atunci când vrei să te întorci către un stil de viață sănătos. Încearcă să alegi ingrediente sărace în calorii și în zahăr, incluzând și multe cereale integrale pentru a potența efectul dietei. De asemenea, este recomandat să introduci și 5-6 porții de legume și fructe în fiecare zi, dacă vrei cu adevărat să fii sănătos.

Poți combina și cu ceai sau cafea, putând să încerci și smoothie-uri din diferite fructe, care îți plac ție. Ca și desert, alege fructe sau iaurt sărac în grăsime, prăjitură din morcov sau brioșe bogate în fibre. Orice ai face, sănătos să fie. Iată cum ar arăta un plan de detoxiere a corpului penrtu 7 zile, de pe urma căruia kilogramele în plus vor dispărea încet-încet.

Ziua 1

Mic Dejun: Încearcă porridge, fructe sau suc proaspăt de fructe. 

Prânz: Sardine pe o bucată de pâine prăjită. sunt foarte delicioase și sățioase!

Cină: Încearcă macaroane, brânză de brocolli sau flori de dovlecel, toate combinate pe o farfurie.

ziua 2

Mic Dejun: Roșii sau ciuperci pe grătar, alături de pâine prăjită, din cereale integrale. 

Prânz: Salată de varză cu brânză de casă și pâine prăjită.Fructe proaspete, la jumătate de oră după prânz.

Cină: Salată Nicoise; salată, roșii, castraveți, cartofi noi, ton, măsline, ouă fierte, anșoa.

Ziua 3

Mic Dejun: O băutură energizantă, din fructe proaspete. Încearcă combinații de fructe și legume verzi,bogate în clorofilă. Poți alterna cu lapte, banane, iaurt, miere și germeni de grâu.

Prânz: Supă de ceapă, servită cu delicioase crutoane de brânză. Prăjitură de fructe sau fructe proaspete.

Cină: Legume la grătar cu pui sau nuci caju cu orez sau tăiței.

Ziua 4

Mic Dejun: Muesli cu iaurt slab și bucățele de măr

Prânz: Sandwich cu carne și cremă de brânză, avocado și salată. Fructe la desert.

Cină: Paste cu roșii, șuncă și sos de ciuperci. Parmezan răzuit deasupra. Plus saltă mixtă.

Ziua 5

Mic Dejun: Suc de fructe, cereale, pâine prăjită cu miere și fructe proaspete.

Prânz: Hummus cu crudități și lipie din cereale integrale.

Cină: Paella sau risotto cu salată

 

 

Alte articole interesante