vola.ro
Diet and Fitness

Slăbești stând zi de zi pe scaun! Sună ireal, dar iată cum poți scăpa astfel de kilogramele în plus

mai 26, 2016
exercitii scaun
Divisima

Când vine vorba de slăbit, numai ideea că trebuie să mergi la sală și că vei depune efort de demotivează din prima. Dacă ți-am spune însă că poți să ai un abdomen plat și un fund bombat, dar mai ales un corp sculptat doar stând pe scaun? Se poate asta, iată care sunt mișcările pe care le poți face pentru a-ți tonifia corpul fără a ridica nicio greutate!

Citește și: Spune ADIO grăsimii de pe burtă! Cele mai eficiente metode pentru a avea un abdomen plat!

Dacă ai un job sedentar, care nu îți permite foarte mult să faci mișcare, există metode eficiente de a slăbi chiar la locul de muncă, fără ca ceilalți colegi să își dea seama. Mișcările nu sunt foarte complicate, și mai mult, îți vor face un corp de zeiță, invidiat de toate celelalte colege.

Exercițiul 1

Pentru a reduce grăsimea de pe șolduri, ceea ce trebuie să faci este să stai pe marginea unui scaun, cu spatele drept. Răsucește-te la stânga, menține poziția cât de mult poți, iar apoi revino în poziția inițială. Fă asta pentru o parte, cât și pentru cealaltă. Repetă de 5-6 ori.

Exercițiul 2

Pune-ți mâinile de o parte și de alta a scaunului, pe marginea acestuia. Îndoaie-ți genunchii, sprijină-te în palme și ridică-ți corpul de pe scaun. Ridică-ți genunchii cât de mult poți. Menține această poziție pentru 5-6 secunde și repetă de câteva ori. Acest exercițiu îți va tonifia abdomenul.

Exercițiul 3

Stai pe scaun, cu picioarele întinse și vârfurile drepte. Brațele trebuie să fie pe lângă corp, asemenea poziției de alergat.Dă-te ușor pe spate, îndoaie-ți genunchiul stâng, aducând umerii în față, iar apoi schimbp părțile, la fel ca atunci când alergi. Schimbă cât de repede poți și fă 50 de astfel de reprize.

Exercițiul 4

Pentru a reduce grăsimea de pe coapse, poți face un exercițiu foarte simplu, care va rămâne secretul tău. Acesta este o poziție de yoga, foarte simplă. Stai pe scaun. Apasă cu picioarele în pământ. Inhalează și pune brațele pe partea din interior a genunchilor. Apoi expiră. Inspirând, depărtează ambii genunchi înspre exterior, cu mâinile. Simultan, crează o rezistență a mușchilor, între mâini și picioare, astfel încât să îți fie foarte greu să depărtezi picioarele cu mâinile. Menține această poziție cât de mult poți, respirând normal. Repetă de câteva ori.

Citește și: Totul despre Dietă și Fitness

 

Alte articole interesante