orange.ro
Diet and Fitness

Slăbește și tonifiază-ți corpul cu aceste exerciții simple care te vor transforma după primele antrenamente

iulie 16, 2017
zenda.ro

Slăbește și tonifiază-ți corpul în doar câteva săptămâni cu aceste exerciții simple și ușor de urmat. Orice femeie, sau bărbat, ar trebui să știe că este important să facă sport pentru a avea o viață sănătoasă și a se simți bine în pielea sa. Poți slăbi în doar câteva săptămâni dacă respecți un program zilnic și încerci să faci pe cât posibil cele 10 exerciții care îți vor transforma total corpul.

CUM SĂ SCAPI DE CELULITA DE PE FUND ȘI COAPSE

Slăbește sănătos, iar asta înseamnă cî trebuie să ai și un stil de viață sănătos. Trebuie să consumi doi litri de apă pe zi, să mănânci fructe și legume, să dormi suficient și să încerci să elimini stresul din viața ta. Probabil te întrebi cum vei reuși să slăbești cu aceste exerciții? Este simplu! Trebuie doar să îți organizezi timpul pentru ca cel puțin o oră pe zi să poți realiza aceste exerciții simple care vor acționa asupra întregului tău organism.

Exercițiile care te ajută să slăbești

NOTĂ: Fiecare exercițiu despre care am scris este prezentat în schema de mai jos, în ordinea în care a fost scrisă. Așadar, aici vedeți și explicația foto pentru fiecare exercițiu în parte 🙂 Spor la treabă! Așteptăm pozele 😀

Genunchi ridicați

Acest gen de exercițiu se realizează foarte simplu. Ridici fiecare genunchi în paralel cu fiecare mână (genunchiul stâng/mâna dreaptă) până la nivelul abdomenului, cobori și repeți exercițiul în trei seturi a câte 60 de secunde.

Abdomene

Abdomenele sunt exercițiile care te ajută să stimulezi musculatura. Abdomenele sunt foarte ușor de realizat, însă trebuie să țineți cont de câteva sfaturi în ceea ce privește realizarea lor. Așadar, stați pe spate, vă duceți mâinile după cap ( nu trageți de cap sau de gât). Apoi vă ridicați doar partea de sus a corpului într-un unghi de 45 de grade. Încercați ca la coborâre să nu vă lăsați corpul să atingă podeaua.

Exerciții pentru fund, spate și picioare

Aceste exerciții simple se realizează după următorul model: stați pe spate și vă ridicați doar posteriorul în sus, rămâneți acolo 3-5 secunde, apoi coborâți. Repetați 3 seturi a câte 45 de secunde.

Genuflexiunile cu ridicare de brațe

Cu ajutorul genoflexiunilor vei scăpa de grăsimea de pe coapse, posterior și picioare. Acest gen de exerciții îți întăresc musculatura. Pentru a executa aceste exerciții trebuie să îndoiți genunchii până la jumătate, după care reveniți în poziția inițială. Realizați cel puțin 40 de genoflexiuni în fiecare zi și veți vedea rezultate remarcabile. În cazul genoflexiunilor cu ridicare de brațe trebuie să acționați puțin diferit: vă depărtați ușor picioarele, vă îndoiți genunchii până la jumătate, iar la ridicare vă duceți mâna în sus. Așa acționați cu fiecare braț, la fiecare exercițiu.

METODA DE 10 SECUNDE PRIN CARE POȚI SCĂPA DE GRĂSIMEA DE PE BURTĂ, PICIOARE ȘI FUND ÎN DOAR O LUNĂ / VIDEO

Exercitiul plank (scandura)

Acest exercițiu se realizează prin așezarea corpului la nivel cu podeaua, după care vă ridicați doar mâinile și vă sprijiniți în ele și vă depărtați picioarele, după care le aduceți în poziția inițială. Repetați trei seturi a câte 45 de secunde fiecare.

Exercițiu cu un singur genunchi

Deși sună dificil, acest tip de exercițiu nu este foarte greu. Vă întindeți pe podea, după care vă sprijiniți în mâini și într-un singur genunchi, timp în care pe celălalt genunchi îl întindenți și îl ridicați ușor în sus. După ce ați realizat trei seturi de câte 45 de secunde cu un picior, începeți cu celălalt.

Exercițiu cu un singur braț

Stați în genunchi pe podea, sprijiniți într-o singură mână, în timp ce realizați exerciții cu celălalt braț pe care îl duceți la nivelul corpului. Repetați exercițiul cu fiecare braț în parte trei serii a câte 45 de secunde.

Exercițiu pentru fund și coapse

Este unul dintre cele mai ușoare exerciții. Stați în picioare, vă puneți mâinile în șold, după care vă coborați picioarele și vă sprijiniți într-un singur genunchi, iar pe celălalt îl îndoiți ușor. Repetați cu fiecare picior în parte.

Abdomene cu un singur braț și un singur picior

Stați pe spate, vă duceți mâinile la ceafă, iar apoi vă ridicați cu capul și brațele până la jumătatea corpului, timp în care vă aduceți fiecare genunchi în aceeași poziție. Repetați câte trei serii a câte 45 de secunde.

Exercițiul scândura prin rotirea brațelor

Vă așezați cu abdomenul pe podea, după care vă sprijiniți în mâini. Stând în această poziție, vă ridicați fiecare mână într-o parte și rămâneți în acea direcție timp de 3 secunde și reveniți apoi la mișcarea inițială. Realizați acest exercițiu cu fiecare braț în parte.

Fiecare exercițiu despre care am scris mai sus este prezentat în schema de mai jos, în ordinea în care a fost scrisă. Așadar, aici vedeți și explicația foto pentru fiecare exercițiu în parte 🙂 Spor la treabă! Așteptăm pozele 😀

FOTO: pinterest.com

FOTO: pinterest.com

Aral Tasher

starshiners.ro%20

Alte articole interesante

Inline
Inline