vola.ro
Diet and Fitness

Slăbește sănătos în 5 zile cu dieta cu fructe! Iată programul și ce ai voie să mănânci

august 3, 2016
Divisima

Dieta cu fructe se bazează exclusiv pe fructe și legume, care conțin o cantitate mică de zahăr și grăsimi, precum și un procent ridicat de apă. Acest regim de cinci zile de dieta poate curăța corpul de toxine, poate întări sistemul imunitar si poate preveni infecțiile. Uite ce ai voie și ce nu ai voie să consumi în cadrul acestei diete!

Dieta cu fructe se poate practica timp de 7-10 zile, iar apoi ar trebui practicată o dată pe săptămână pentru a-ți menține greutatea și pentru a da corpului necesarul de minerale și vitamine.

În primele 3-4 zile poți observa simptome precum oboseală, dureri de cap, respirație urât mirositoare, amețeli, dar nu vă faceți griji! Aceste simptome sunt inofensive și nu sunt decât o reacție la schimbarea dietei și la reducerea semnificativă a aportului caloric. Mulți oameni renunță la dieta de fructe din cauza acestor simptome și a sentimentului constant de foame. Poate că e suficient doar să ne gândim că în timp ce simți că ți-e foame, corpul tău trebuie să utilizeze calorii din rezervele de grăsime și acest lucru este ceea ce  va duce la pierderea în greutate. Cu toate că dieta se bazeaza pe consumul de fructe și legume, bananele, fasolea, mazărea, cartofii și zahărul sunt interzise.

În cazul în care respectați cu strictețe dieta, puteți pierde câteva kilograme serioase!

Ziua 1

Micul dejun: fructe, pâine prăjită, cafea
Prânz: fructe, ou fiert, lapte acru
Cină: 2 roșii, 2 ouă fierte, 1 castravete, 2 biscuiți

Ziua 2

Micul dejun: fructe, pâine prăjită, cafea
Prânz: fructe, ou fiert, lapte acru, doi biscuiți
Cină: 125 de grame de carne de vită fiartă, roșii, fructe, pâine prăjită

Ziua 3
Micul dejun: fructe, pâine prăjită, cafea
Prânz: fructe, iaurt, 2 castraveți
Cină: 125 de grame de carne de vițel fiartă, fructe, pâine prăjită

Ziua 4
Micul dejun: fructe, pâine prăjită, cafea
Prânz: 125 de grame de brânză, roșii, pâine prăjită
Cină: 125 de grame de carne de vițel fiartă, fructe, pâine prăjită

Ziua 5
Micul dejun: fructe, pâine prăjită, cafea
Prânz: 200 de grame de carne de vită fiartă, roșii, pâine prăjită
Cină: 500 de grame de legume fierte, ouă, roșii

În cazul în care simțiți că vă este foame între mese,mâncați pepene roșu sau alte fructe cu un conținut redus de grăsimi.
Dieta celor cinci zile poate fi repetată până când ajungeți la greutatea dorită, dar este important în primul rând să consultați un medic

Alte articole interesante