zenda.ro
Diet and Fitness

Slăbește după Paște 10 kilograme în 14 zile!

aprilie 16, 2017
libris.ro%20

Slăbește după Paște 10 kilograme în 14 zile cu o dietă bazată pe ouă. Cu siguranță sărbătorile pascale îți vor umple frigiderul cu ouă care vor mai fi valabile două săptămâni, în special dacă esti consumator de ouă bio. Majoritatea oamenilor preferă să arunce ouăle rămase fără să știe că o dietă bazată pe ouă îi poate ajuta să scape de kilogramele în plus acumulate în timpul sărbătorilor. 

A SLĂBIT 30 DE KILOGRAME ÎN 6 LUNI! IATĂ CARE ESTE REȚETA

 

Slăbește după Paște 10 kilograme în 14 zile fără eforturi mărite. Această dietă nu este despre înfometare sau abținerea de la orice tip de mâncare. Pentru fiecare zi există un meniu de masă pe care trebuie să-l respecți, iar după două săptămâni vei fi cu 10 kilograme mai slab/ă. Dieta nu este foarte dificilă, însă în tot acest timp nu uitasă te hidratezi. Bea cât mai multă apă, limonadă, ceaiuri, evită dulciurile și sucurile dulci. De asemenea, nu uita să faci mișcare de cel puțin 30 de minute pe zi. Mișcarea nu înseamnă neapărat mersul la sală: chiar și 30 de minute de mers lent pe zi contează pentru o viață sănătoasă.

Meniul pentru o săptămână

Luni

  • Mic-dejun: 2 ouă fierte şi un măr
  • Prânz: friptură de pui la grătar și salată de varză
  • Cină: o salată cu roșii, castraveți, ceapă, brânză, ou fiert și puțină brânză rasă.

Marţi

  • Mic-dejun: 2 ouă fierte şi o portocală.
  • Prânz: Legume pe grătar (dovlecel, ardei) şi o friptură.
  • Cină: o salată verde cu lămâie, 2 ouă fierte.

Miercuri

  • Mic-dejun: 2 ouă fierte şi un grapefruit. Poți mânca și un iaurt mai slab în grăsimi.
  • Prânz: Brânză slabă, o roşie, un castravete și un ardei roșu. Poți de asemenea să mănânci și o supă cremă de roșii.
  • Cină: mămăliguță cu brânză slabă și ouă fierte.

Joi

  • Mic-dejun: 2 ouă fierte şi o pară.
  • Prânz: salată orientală: cartofi dulci, ou fiert, ceapă și măsline
  • Cină: friptură, garnitură de spanac.

Vineri

  • Mic-dejun: 2 ouă fierte şi un iaurt
  • Prânz: 2 ouă fierte şi legume la aburi (dovlecel, ardei, conopidă)
  • Cină: Peşte la grătar și o salată verde cu roșii și castraveți.

Sâmbătă

  • Mic-dejun: 2 ouă fierte şi un grapefruit
  • Prânz:  o salată de fructe
  • Cină: o salată de legume

Duminică

  • Mic-dejun: 2 ouă fierte şi un pomelo
  • Prânz: Salată de roşii şi pui
  • Cină: Legume la grătar.

FOTO: PEXELS.COM

A SLĂBIT 63 DE KILOGRAME ÎN 2 LUNI / FOTO
cel.ro%20

Alte articole interesante

Inline
Inline