vola.ro
Beauty Tips

Elimină grăsimea de pe brațe și spate cu o serie de exerciții minune. Le poți face și acasă

februarie 14, 2016
grasime spate brate elli.ro.jpg
Divisima

Multe persoane se confruntă cu problema grăsimii de pe spate și brațe, însă vă putem învăța cum să eliminați surplusul nedorit din aceste zone. Ideal ar fi să vă împrieteniți și cu sala de sport, însă dacă nu aveți timpul sau posibilitatea să ajungeți, aceste exerciții fizice le puteți efectua chiar și acasă.

După ce vei învața aceste exerciții nu va mai trebui să bați drumul până la sală. Ai nevoie doar de motivație și de două gantere. Rezultatele te vor surprinde și vei fi foarte fericită cu trupul tău perfect.  Este vorba de patru exerciții create să acționeze asupra mușchilor umerilor, brațelor și părților superioare și inferioare ale spatelui. Acestea îți vor îmbunătăți postura și îți vor întări partea superioară a corpului.

Tot ce trebuie doar să faci este să urmezi cu strictețe exerciții, care te vor ajuta pe termeni lng. Astfel, este nevoie de 3 seturi din fiecare exercițiu cu 15 repetiții pe set. Ganterele cu care ar trebui să începi ar trebui să cântărească între 5 și 10 kilograme. Mai târziu, când te vei simți mai puternic, poți trece la folosirea unor greutăți mai mari. Aplică aceste exerciții de 3 ori în fiecare săptămână.

Ridicarea umerilor cu ganterele

Îndoaie genunchii, având picioarele despărțite, aliniază-ți călcâiele cu genunchii, îndoaie-ți coatele, apoi ridică greutățile până la nivelul umerilor, încearcă să îți folosești spatele nu brațele. Acest exercitiu poate fi făcut și cu o singură mână, în aceeași manieră ridicând greutatea la nivelul pieptului.

 Exercițiul ‘T’

Ține picioarele depărtate, îndoaie genunchii, apleacă-ți trunchiul pentru a fi paralel cu podeaua, apoi ridica greutățile la nivelul umerilor, în timp ce ții mijlocul încordat.

 Exercițiul ‘ziarului’

Având picioarele despărțite, țineți coatele lipite de trunchi și formează cu antebrațele un unghi de 90 de grade având greutățile în mâini și trageți mâinile cât mai în spate posibil, apoi revino la poziția inițială.

Alte articole interesante