vola.ro
Diet and Fitness

Exercițiile care fac grăsimea de pe burtă să dispară. Repetă-le în fiecare seară, înainte de culcare

martie 22, 2016
exercitii-de-fitness elli.ro
Divisima

Când vine vorba de grăsimea de pe burtă, toate femeile își doresc să o facă să dispară, iar dacă pocnitul din degete ar funcționa ar fi ideal, însă nu, nu există magie, ci dietă echilibrată și efort fizic. Așadar, pentru a scăpa de grăsimea de pe burtă, vă invităm să faceți cinci exerciții simple în fiecare seară, iar rezultatele nu vor întârzia să apară.

Nu mai e mult și vine vara și trebuie să arătăm impecabil. Suntem la sfârșitul lui martie, iar kilogramele în plus încă vă dau bătăi de cap? Ei bine, de acest lucru vă putem scăpa garantat, însă trebuie să respectați cu sfințenie un program de exerciții fizice pe care să-l repetați seară de seară. Plus de asta, vă veți simți mult mai bine și veți dormi mult mai liniștite.

  • Stai pe spate, ridici picioarele la 45  degrade, duci mâinile în față și faci 20 de coborâri și ridicări (abdomene) a câte trei serii.
  • Stai întinsă pe spate, după care îți ridici trunchiul, îndoi genunchii și îți atinci picioarele cu mâinile. Repetă de 20 de ori.
  • Stai pe spate, rici picioarele la 90 de grade, îți pui mâinile la ceafă și încerci să își aduci cotul stâng la piciorul drept și invers. Repetă de 10 de ori câte trei serii.
  • Tot întinsă pe spate își ridici piciorul și începi să faci cercuri în aer. Fă același exercițiu de 10 de ori cu fiecare picior.
  • Stai în coate, cu trunchiul ridicat și sprijinită în vârfuri, după care duci capul între umeri. Repetă de 20 de ori.

După ce vei termina aceste exerciții te vei simți cu siguranță obosită, însă nu uita că vei scăpa în scurt timp de grăsimea de pe burtă, iar la vară cine își va arăta abdomenul cu pătrățele? Nu uitați ca în timpul exercițiilor fizice să consumați multă apă.

Începem de azi?

Alte articole interesante