vola.ro
Beauty Tips

Rămâi fără riduri în doar 10 minute. 15 ani dispar de pe fața ta

februarie 8, 2016
Divisima

Cu trecerea timpului, faţa noastră îşi pierde din elasticitate şi vârsta începe să-şi spună cuvântul. Chiar după vârsta de 30 de ani, apar primele riduri fine sub ochi, iar tenul nu mai este la fel de luminos ca şi la 20 de ani. Acesta este procesul normal de îmbătrânire, însă există o metodă care ne ajută să întârziem încreţirea tenului.

Eva Fraser, în vârstă de 73 de ani, susţine că a reuşit elixirul tinreţii. Deşi e la îndemâna oricui, nimeni nu s-a gândit la cât de benefice sunt exerciţiile faciale. Da, despre asta este vorba, iar minunea stă în puterea fiecaruia dintre noi. Orice femeie îşi doreşte să oprească timpul în loc şi să rămână tânără pentru totdeauna, însă acest lucru, din păcate, nu se poate. Între timp, medicii au descoperit intervenţiuile chirurgicale ori injecţiile cu botox, care întârzie îmbătrânirea, însă Eva Fraser, fondatoarea Programului de Fitness Facial, susţine că putem deveni tinere şi frumoase prin sport. De fapt, exerciţiile fiyice ne ajută să avem un corp sănătos şi astfel suntem şi mai fericiţi. Acelaşi lucru se întâmplă şi cu faţa noastră, care necesită la fel de multă atenţie. Aşadar, cine doreşte să întinerească 15 ani poate să apeleye la metoda Evei, care  propune să facem zilnic, 10 minute pe zi, mai multe exerciţii pentru faţă.

Eva Fraser. FOTO: Tativk.com

Eva Fraser. FOTO: Tativk.com

„Nu este niciodată târziu să începi să faci exerciţii. Toţi oamenii ştiu cât de important este să faci sport, căci numai aşa reuşesc să aibă un corp perfect, însă când vine vorba de faţă se gândesc la o cremă, nimic altceva. După doar 10 minute în care o persoană face aceste exerciţii se vede diferenţa. Rezultatele pot fi uimitoare.”, marturiseşte Eva Fraser. Astfel, înainte să începeţi exerciţiile trebuie să vă relaxaţi, să inspiraţi şi să expiraţi de mai multe ori.

Pentru gât şi decolteu

  • Vă ridicaţi capul cu privirea în sus, strângeţi buzele şi scoateţi limba afară. Astfel se vor exercita muşchii gâtului.
  • Mai puteţi, de asemenea, să vă mişcaţi gâtul în stânga şi-n dreapta. Repetaţi acest exerciţiu de zece ori.
  • Un exerciţiu bun pentru gât este şi acela îân care vă mişcaţi dinţii în faţă şi în spate. Tot la fel ca şi în celelalte cazuri, repetaţi de mai multe ori.

Pentru ochi

  • Staţi cu capul drept, nemişcat, iar singurii care se deplasează sunt ochii. Aşadar, vă ridicaţi privirea în sus, în jos, stânga – dreapta, în timp ce număraţi până la zece. Repetaţi exerciţiul de trei ori.
  • Închideţi cu putere ochii şi îi deschideţi după câteva secunde. Faceţi acest procedeu de zece ori.

Pentru faţă

  • Ridicaţi sprâncenele cât de mult puteţi şi staţi în aceeaşi poziţie cinci secunde. Repetaţi procedeul de trei ori.
  • O altă metodă este să ridicaţi sprâncele cât mai sus şi să deschideţi ochii larg timp de zece secunde.
  • De asemenea, rostiţi-l pe „O” şi rămâneţi aşa tot zece secunde.
  • Mişcaţi din nas de mai multe ori, astfel vă puneţi în mişcare şi această parte a feţei.
  • Vă mişcaţi buzele în stânga şi în dreapta de mai multe ori.

FOTO: healthylifevision.com

    • FOTO: healthylifevision.com

Alte articole interesante