vola.ro
Diet and Fitness

Patru motive pentru care merită să stai în mâini. Iată-le!

aprilie 12, 2016
exercitii maini
Divisima

Chiar dacă nu ești mare fan al mersului la sală sau chiar al exercițiilor fizice, există un anume tip de exerciții pe care îl poți face fără prea mare greutate, iar efectele se vor vedea imediat asupra corpului tău. Noi nu îți spunem că e bine(cu toate că e), ci incercăm să îți dăm câteva motive pentru care ar merita să începi să stai în…mâini!

A sta în mâini este probabil unul dintre cele mai simple exerciții fizice pe care le poți face și de pe urma cărora să ai maxim efect de rezultate. Există și un top al motivelor pentru care ar trebui să încerci să faci asta, poate așa vei deveni din ce în ce mai hotărâtă să continui rutina zilnică de antrenamente.

Sunt amuzante

Orice lucru important începe în joacă. Adu-ți aminte cum era atunci când erai copil și stăteai în mâini, sprijinit de un perete, pentru a încerca să îi impresionezi pe ceilalți. Poți face asta din nou, aducându-ți aminte de acele vremuri, numai că nu o vei face pentru a impresiona pe alții, ci pentru a te ajuta pe tine însăți. Găsirea echilibrului, fie măcar și pentru 30 de secunde, îți va oferi o satisfacție imensă. Atunci când te simți tristă, poți încerca acest exercițiu, pentru a avea o nouă perspectivă asupra lucrurilor.

Îți dau stabilitate

Practicând regulat acest exercițiu, stabilitatea ta va avea mult de câștigat. Vei fi mult mai echilibrată și centrată, având un simț al echilibrului de o mie de ori mai bine. Asta se va resimti și în starea ta emoțională, care va deveni la fel de stabiliă și… stabilizată. Vei fi mult mai centrată și mult mai zâmbitoare, pentru că ai privit lucrurile dintr-o altă perspectivă pentru câetva zeci de secunde.

Wow, ce brațe!

Dincolo de toate, statul în mâini este un exercițiu incredibil pentru tonifierea brațelor, și asta pentru că este nevoie de activarea foarte multor categorii de muschi atunci când vine vorba de găsirea echilibrului. Nu numai că îți va crește puterea și stabilitatea în palme, dar vei simți mult mai conturați mușchii de la umeri și din zona de sus a spatelui, pentru că aceștia sunt cei mai solicitați. Statul în ”L”, de exemplu, îți va contura foarte frumos zona spatelui. Încearcă măcare pentru 20 de secunde și vezi cum te vei simți după. Mult mai bine, îți spunem noi!

Cazi o dată, ridică-te de două ori!

Nu îți va ieși de la bun început, crede-ne. Dar uneori, e nevoie de foarte multă concentrare pentru a putea să îți găsești echilibrul, dincolo de practica pe care o faci. Nu deveni frustrată că nu iese, trebuie doar să continui, sp fii perseverentă până vezi că lucrurile ies așa cum ar trebui.

Alte articole interesante