vola.ro
Diet and Fitness

Patru exerciții pentru abdomen care vor face minuni în doar o săptămână!

aprilie 15, 2016
Divisima

Vrei un abdomen tonifiat în cel mai scurt timp, știm asta. Iar motivul este unul cât se poate de serios: se apropie vara și trebuie să arăți absolut fantastic în noul tău costum de baie. În același timp, vrei să eviți sala, pentru că nu îți place să fii înconjurată de atâția oameni. Elli.ro îți propune un set de exerciții pentru abdomen care vor face minuni și pe care le poți încerca la tine acasă. Totul este să fii hotărâtă și să te ții de rutina zilnică!

Exercițiile nu includ abdomenele clasice, ci poziții care se folosesc de izometrie, adică lungimea fibrei musculare rămâne constantă, în timp ce tensiunea musculara atinge valori maxime, prin activarea tuturor unităților motorii ale grupului muscular respectiv.

Exercițiu abdomen 1

Stai întinsă pe spate, pe o saltea de gimnastică/fitness. Vei avea mare nevoie de ea, pentru a atenua eventualul disconfort care survine în urma exercițiilor. În același timp, îți ridici picioarele de la sol și mâinile, încet. Picioarele trebuie să fie drepte, la fel ca și mâinile(drepte, poziția față). Forma pe care trebuie să o ia corpul tău este cea asemănătoare literei U. Rămâi în această poziție câteva secunde, după care revii la poziția 0. Faci seturi de 12 exerciții. Mare grijă la respirație

Exercițiu abdomen 2

Se aseamănă cu primul exercițiu, doar că singurele pe care le ridici de la sol, din poziția întins pe spate, sunt picioarele. Ridică-le ușor, pentru a simți cum se contractă. Când ajungi în poziția cea mai incomodă pentru mușchi, rămâi acolo timp de câteva secunde. Vei simți contracție musculară la abdomen și la picioare.

Exercițiu abdomen 3
exercitiu abdomenEste destul de intens și trebuie realizat cât se poate de repede, ca și mișcare, timp de 30 de secunde. DIn poziția întins pe spate, pui mâinile pe după ceafă și te ridici puțin de la sol cu trunchiul. Ridici picioarele de la sol, unul lângă altul. Mișcarea este asemănătoare bicicletei, doar că o vei face în aer. Coatele și picioarele se vor mișca în același timp, la modul: cotul stâng la genunchiul drept și invers. Se realizează cu trunchiul ușor ridicat, pentru ca fiecare cot să atingă genunchiul, în timpul realizării exercițiului.

Exercițiu abdomen 4

Este alcătuit din 2 mișcări, de fapt. Întins pe spate, flexezi picioarele. Tălpile rămân pe podea, picioarele puțin depărtate, mâinile după ceafă. Prima mișcare este să ridici trunchiul, cu mâinile la ceafă. Te întinzi la loc. Imediat după, coatele rămân jos și ridici bazinul cât se poate de mult. Continui pentru 30 de secunde.

Alte articole interesante