vola.ro
Health and Love

O singură vitamină te ajută să nu mai fi deprimată! Știi care este?

mai 2, 2016
vitamina b3
Divisima

Anxietatea și depresia sunt unele dintre cele mai crunte afecțiuni ale secolului. Ele se declanșează de la oboseală, stres și griji, în primul rând, dar și de la o serie de deficiențe în vitamine și minerale, pe care corpul le resimte. Care este vitamina care te pune instant pe picioare, atunci când suferi de aceste afecțiuni? Află în materialul de mai jos!

Potrivit Asociației pentru Anxietate și Depresie din America, anxietatea și formele pe care aceasta le ia sunt unele dintre cele mai întâlnire boli ale secolului, care afectează 40 de milioane de adulți (raportat la SUA). Anxietatea este tratabilă, dar cei mai mulți caută tratamentul în pastile. Dar dacă ar fi și o metodă naturală, mult mai eficientă?

Există nenumărate soluții pentru tratarea acestor afecțiuni. Unele dintre ele includ consilierea, terapia de relaxare și schimbarea stilului de viață. Studiile arată că anxietatea poate fi declanșată și de lipsa unei vitamine din organism, iar această vitamină se numește B3. Vitamina este solubilă în apă și eeste esențială pentru repararea ADN-ului, metabolizarea energiei și sintetizarea hormonilor. Ea are abilitatea de a relaxa mușchii și de a induce vaso-dilatarea. Acest lucru duce la creșterea fluxului de sânge în organism și are nenumărate alte beneficii pentru organism și sănătatea cardio-vasculară, în principal. Legat de anxietate, vitamina B3 este ca un antidot pentru adrenalină, deseori produs în exces în cazul celor care suferă de anxietate.

Unii specialiști sunt de părere că B3 reduce anxietatea și depresia, ajutând la reglarea somnului, prin eliminarea adrenalinei în exces produsă de organism. Este recomandată o doză zilnică de vitamina B3, doză care variază în funcție de vârstă și sex, așa că a consulta un specialist înainte este cel mai bun lucru pe care îl poți face dacă vrei să scapi de depresie.

Dacă nu vrei să iei suplimente, atunci poți introduce în alimentație fructe și legume cu un mare conținut de vitamina B3, cum ar fi:  roșii, brocolli, avocado, semințe de dovleac, migdale și cartofi dulci.

 

Alte articole interesante