vola.ro
Lifestyle

O metodă inedită prin care scapi de toate emoțiile negative!

iunie 15, 2016
acupressure
Divisima

Există o metoă inedită prin care te poți elibera de toate emoțiile negative care te acaparează! Nu implică nici mers la psiholog, nici meditație, nici măcar exerciții fizice. Implică doar…ciocănire! Da, ai citit bine, ciocănire! Metoda se numește EFT și implică ciocănirea anumitor puncte de la nivelul feței și al palmelor, pentru a te detensiona instant! Iată ce trebuie să faci!

Citește și: Acest exercițiu de logică a pus pe jar tot internetul! Tu știi care este rezultatul corect?

EFT este o formă de tratament psihologic prin acupresură, care folosește o tehnică de ciocănire ușoară în locul acelor, cu scopul de a stimula anumite puncte din acupunctura tradițională chinezească situate pe meridianele energetice ale corpului. Această tehnică de autovindecare vine din teoria acupuncturii, care spune că energia se blochează în anumite puncte situate de-a lungul circuitelor electrice, generând simptome emoționale și fizice. ciocănirea poate elimina orice fel de blocaj energetic sau dezechilibru la nivelul corpului.

EFT poate fi folosit cu succes pentru insomnii, alergii, anxietate, eliminarea durerii, convingerile limitatoare, dependențe și pofte alimentare, dorința de a consuma zahăr, de a fuma și alt tip de dependențe.

Pentru a scpă de acestea, trebuie să ai un ritual zilnic de…ciocănire a 8 puncte asociate cu aspectul negativ al problemei. Ele trebuie ciocănite fiecare de la 7 până la 10 ori pentru a avea efectul scontat. În tot acest timp, tu te focusezi pe problema pe care o ai și pe afirmația care vine să rezolve problema.

Punctele sunt următoarele:

  • Baza sprâncenei
  • Latura exterioară a ochiului
  • Sub ochi
  • Sub nas
  • Bărbie
  • Claviculă
  • Subsoară
  • Creștetul capului

eft tehnici

Principalele etape ale tehnicii EFT sunt următoarele:

  • Alege un sentiment, o durere sau o convingere pe care vrei să o tratezi prin tehnica EFT
  • Evaluează intensitatea emoției pe care o trăiești atunci când te gândești la problemă, pe o scară de la 1 la 10
  • Concepe afirmația de bază, adică precizarea problemei combină cu o afirmație generală (e.g.: Deși trăiesc o stare d anxietate generală când mă gândesc la întâlnirea cu șeful meu, mă iubesc și mă accept în totalitate)
  • Gândește-te la fraza de reamintire, adică fraza care îți readuce aminte de problema pe care o ai
  • Începe să ciocănești cele 8 puncte, gândindu-te la problema pe care vrei să o rezolvi
  • Continuă să ciocănești cele 8 puncte, focalizându-te asupra soluției pe care o poți găsi
  • Respiră profund și evaluează intensitatea emoției pe care o ai, dacă mai e atât de mare ca la început sau nu
  • Repetă până când emoția negativă dispare definitiv

Alte articole interesante