vola.ro
Health and Love

Masează acest punct dacă vrei să scapi de stres și anxietate!

iunie 28, 2016
Divisima

Există un punct situat pe corp, pe care dacă îl masezi, te ajută să elimini stresul și anxietatea aproape imediat. Punctul aparține de acupunctură și odată ce este stimulat, va elimina instant tot ceea ce nu te lasă să te manifești la adevărata valoare. Află care este acest punct și cum poți face să îl deblochezi printr-un singur gest, de la Elli.ro!

Citește și: Iată ce suplimente alimentare trebuie să iei pentru a scăpa definitiv de acneea rozacee

Acupunctura este considerată a fi una dintre cele mai eficiente practici de deblocare și de eliminare a energiilor negative stagnante din corp. În plus, ajută la detensionare și la eliminarea durerilor prin simpla introducere a unor ace foarte fine în puncte strategice la nivelul organismului. Dar dacă ți-am spune că poți face asta și la tine acasă și că există un remediu instant pentru anxietate și stres? Poți face asta cu un singur gest, un masaj ușor al unui anumit punct din organism! Acest punct se numește CV17 în acupunctură și în medicina tradițională chineză. Este localizat la 4 degete distanță nord de osul pieptului. CV17 mai este numit în medicina tradițională chineză și ”Oceanul de liniște” tocmai datorită faptului că este reponsabil cu echilibrarea emoțiilor și eliminarea tensiunilor de orice fel din organism.

Uite cum poți să localizezi foarte ușor acest punct și cum să începi procesul de vindecare, adică de eliberare a stresului și a anxietății:

  1. Folosește degetele pentru a masa ușor jos-sus centrul pieptului. Vei simți o mică adâncitură acolo, după cum este sși normal.
  2. Odată ce ai găsit acea adâncitură, aflată foarte aproape de coșul pieptului, ai găsit de fapt punctul CV 17..
  3. Așează-te într-o poziție care îi permite coloanei să rămână dreaptă. Poți folosi chiar un scaun cu spătar, pentru a te asigura că spatele rămâne drept în decursul acestui proces.
  4. Pune-ți palmele una lângă alta, cu degetele poziționate în sus, similar poziției de rugăciune.
  5. Odată ce ești în această poziție, cu spatele drept și cu mâinile în poziție de rugăciune, folosește buricele degetelor pentru a apăsa acest punct. Sau dacă nu buricele degetelor, atunci partea din deget rămasă liberă.
  6. Închide ochii și concentreză-te pe o respirație relaxantă și profundă, care contrastează cu respirația superficială și sacadată indusă de anxietate.
  7. Menține spatele drept. Acest lucru te va ajuta să respiri mai profund.
  8. Ține-ți capul sus, dar relaxat, ca și cum te-ai uita de jos în sus. În timp ce expiri, este normal ca și capul să își schimbe unghiul.
  9. Continuă cu acest tip de exercițiu timp de 2-3 minute. Acest lucru va permite minții și ritmului inimii să ajungă într-o stare relaxată.

Practică această meditație de 2-3 ori pe zi, pentru a scăpa de anxietate și stres.

Alte articole interesante