vola.ro
Health and Love

Lista cu fructele și legumele care țin departe cancerul, bolile de inimă, prostata și obezitatea

mai 17, 2016
alimente alcaline
Divisima

O alimentație sănătoasă înseamnă consumul variat de alimente bogate în mnutrienți esențiali care oferă organismului necesarul de vitamine și minerale de care are nevoie. Fructele și legumele ori proteinele pe care le consumăm sunt foarte importante pentru menținerea sănătății, buna dispoziție, dar și pentru doza zilnică de energie. Având în vedere că fructele și legumele din zilele noastre sunt modificate genetic și nu mai sunt la fel ca cele din urmă cu 40 de ani, multe persoane sunt nevoite să consume suplimente bogate în vitamine. Cei care iau astfel de pastile ar tebui să știe că aceste suplimente se iau dimineața, după micul dejun, pentru ca mineralele și vitaminele să-și facă efectul întreaga zi și astfel să aibă un somn liniștit. În acest articol vă vom vorbi despre alimentele alcaline care ajută în prevenirea mai multo boli precum cancerul, bolile de inimă și obezitatea. Trebuie să știm ce consumăm pentru o viață mai bună.

Alimentele alcaline sunt cele care îți echilibrează organismul, digestia și te ajută  în lupta împotriva bolilor grave. E recomandat ca ele să fie introduse în alimentație, pentru a anihila efectele alimentelor nocive pe care corpul nostru încearcă să le digere în fiecare zi. Specialiștii spun că organismul uman are nevoie de alimentele alcaline, pentru că atunci când mâncarea este digerată, ea se transformă într-un fel de reziduu alcalin sau acid, în funcție de nivelul de fosfor, magneziu, calciu pe care îl conțin alimentele. Tot acest proces este menit să stabilească echilibrul pH-ului din sânge.

Citește și: Ce sunt alimentele alcaline și ce beneficii au? Tu știi ce ai în farfurie?


Iată ce trebuie să știți despre alimentele care ajută în lupta împotriva bolilor precum cancerul, obezitatea, bolile de inimă, prostata, bolile de rinichi, bolile colesterolului.

alcaline Legumele verzi

Cei mai mulți oameni consumă alimente procesate și carne, care sunt bogate în sare, zahăr și grăsimi nesănătoase. Consumul regulat al acestor alimente determină pH-ul sângelui să fie destul de acid, în principal din cauza lipsei conținutului de apă. Astfel, indicat ar fi să avem la fiecare masă legume verzi, deoarece conțin o cantitate considerabilă de apă precum nutrienți de care organismul are nevoie. Legumele verzi sunt alimente alcaline formatoare, care sunt bogate în antioxidanți și ajută la reglarea pH-ului în sânge.

Uleiul de măsline

Uleiul de măsline este unul dintre cele mai bune alimente alcaline, deoarece este bogat în acizi grași mononesaturați și vitamina E, plus alți antioxidați benefici. Pe lângă capacitatea sa de a preveni bolile de inimă, uleiul de măsline ajută la reducerea bufeurilor pe care multe dintre femei le au la menopauză. De asemenea, studiile au arătat că există anumiți compuși din uleiul de măsline care încetinește procesul de creștere a tumorilor in cazul cancerului la sân. Uleiul de măsline nu doar încetinește apariția cancerului, dar protejează ADN-ul nostru să nu fie afectat de acest tip de boală. Un alt beneficiu al consumului de ulei de măsline este că întărește sistemul imunitar datorită antioxodanților care luptă împotriva infecției.  Uleiul de măsline este un foarte bun protector pentru inimă, iar consumul lui ajută la reducerea riscului de accident vasculat celebral cu  41% . Uleiul de măsline conține polifenoli care ajută la echilibrarea nivelului de colesterol. De altfel, consumul regulat de  ulei de măsline ajută în curele de slăbire datorită proprietăților de ardere a grăsimilor.

Penele

Pepenele, inclusiv castraveții, pepene galben, pepene verde, pepene galben și mierea sunt bogate în potasiu, acid folic, vitamina B6, fibre alimentare și vitamina A. Toate aceste substanțe nutritive furnizează energie care ne ajută pe parcursul unei zi. Mai mult decât atât, pepenele galben reduce riscul de infarct miocardic si accident vascular cerebral datorită capacității sale de a subția sângele și acționează ca un anticoagulant.

Semințe de in și ulei de semințe de in

Aceste tip de semințe și ulei au un conținut ridicat de lignani, compuși care ajută la prevenirea prostatei, cancerului de de colon și cancerului la san, precum și la îmbunătățirea functiei renale. Ele sunt ideale pentru orice program de detoxifiere datorită acizilor grași esențiali omega-3. Mai mult, reglează tensiunea arterială și reduce colesterolul rău.

Legumele crucifere

Aceste legume au proprietăți anti-bacteriene, anti-cancerigene și anti-virale ceea ce le face cele mai bune alimente pentru resetarea organismului și pH sângelui.

Atunci când gătiți varză de Bruxelles sau de varză, cei mai mulți oameni au tendința de a dispune de apă. Cu toate acestea, acest aliment poate fi folosit pentru a face sosuri și nu ar trebui să fie aruncate. Un exemplu, atunci când gătesc varza sau varza de bruxelles multe persoane au obiceiul să arunce apa, însă nu știu că este bogată în minerale și vitamine care ajută organismul.

alimente alcaline

Lista cu alimente alcaline

– lucernă
– Avocado
– Brocolli
– Varză de Bruxelles
– Varză
– Conopidă
– Țelină
– Castravete
– In și ulei de semințe de in
– Usturoi
– Grapefruit
– Fasole verde
– Mazăre
– Salată verde
– Praz
– Lemâie și lime
– Mei
– Ulei și ulei de măsline
– Ceapă
– Pătrunjel
– Pere
– Dovleac
– Ridichi
– Semințe de susan
– Spanac
– Roșie
– Pepene
– Orez sălbatic
– Zucchini
– Bere
– Miere
– Sparanghel
– Margarina
– Vin alb
– Marmelada
– Apa minerala
– Pepene rosu
– Mere
– Vin rosu
– Alune de padure
– Fasole verde
– Rosii
– Cirese
– Ridichi
– Conopida
– Cartofi
– Caise
– Morcovi
– Telina
– Banane
– Spanac
– Stafide

Citește și: Cum să te tratezi de ulcerul gastric chiar la tine acasă? Remediul 100% natural

Alte articole interesante