vola.ro
Lifestyle

Încearcă micul dejun din cereale, iaurt și căpșuni! Vei fi plină de energie întreaga zi! Ieftin și delicios

aprilie 23, 2016
mic dejun elli.ro
answear.ro

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, căci în funcție de ceea ce mâncăm dimineața avem dispoziția întreaga zi. Și pentru că încercăm să evităm grăsimile sau mâncarea mult prea bogată în calorii, vă sugerăm un mic dejun bogat în fibre, minerale și mulți nutrienți de care corpul nostru are nevoie pentru a funcționa perfect întreaga zi. Pentru astăzi v-am pregătit: iaurt cu cereale și căpșuni. Un deliciu!

Tot ce trebuie să faceți pentru a prepara micul dejun este să cumpărați un iaurt natural (500 grame, de preferat cu chefir), cereale (aici aveți o gamă variată de cereale, puteți să le încercați pe cele preferate, fie că este vorba de cele simple sau cu ciocolată sau fructe) și 100 de grame de căpșuni.

Preparare

Spălați căpșunile, după care le puneți într-un bol în care deja ați pus iaurtul și cerealele. Le lăsați maximum cinci minute, iar apoi le puteți servi cu încredere! Micul dejun poate fi gata în nici 10 minute, iar la final vă veți simți minunat.

Beneficii

Această masă saracă în calorii este benefică organismului deoarece căpșunile întăresc sistemul imunitor, fiind o sursă bogată în vitamina C, iar datorită proprietăţilor antioxidante, căpșunile previn apariţia cataractei, protejează împotriva radiaţiilor solare şi îmbunătăţeşte corneea şi retina. De asemenea, căpșunile conțin antioxidanţii luteină şi zeaxantină şi acid elagic, o fitochimicală extrem de benefică care luptă împotriva cancerului. Femeile le pot folosi cu atât mai mult, deoarece consumul de căpșuni previne apariția ridurilor și încetinește procesul de îmbătrânire, scade nivelul de colesterol și țin greutatea sub control.

Cerealele aduc, de asemenea, multiple beneficii asupra organismului. Dacă micul dejun conține și cereale, atunci trebuie să știi că asiguri organismului cantitatea optimă de calciu, fier, vitamine, fibre, zinc și carbohidrați.

Se cunosc foarte bine beneficiile pe care le aduce laptele asupra organismului. Și iaurtul intră în aceeși categorie, în special iaurtul cu chefir (kefir), care previne mutațiile genetice și are proprietăți antioxidante. Se poate schimba conținutul nutritiv prin simpla fermentare pentru perioade de timp mai scurte sau mai lungi. Ambele etape aduc diferite beneficii sănătății. De exemplu, chefirul lăsat prea mult la fermentat (acest lucru face ca gustul să-i fie mai acru) mărește în mod semnificativ conținutul de acid folic. Chefirul contribuie, de asemenea, la digerarea lactozei în calitate de catalizator, din acest motiv fiind mai potrivit decât alte lactate pentru persoanele care suferă de intoleranță la lactoză. S-a demonstrat printr-un studiu aplicat șobolanilor ca keefiranul din chefir reduce cazurile de hipertensiune și nivelul colesterolului din plasma sangvină.

Poftă bună!

Alte articole interesante