vola.ro
Diet and Fitness

Iată cum grăsimea de pe abdomen se topește instant. Vei arăta superb pe plajă vara asta

iunie 14, 2016
După ce vei ține această dietă vei observa că ai slăbit considerabil pentru cele trei zile ținute. De altfel, este necesar să faci sport și să încerci să eviți mâncare bogată în grăsimi, zaharuri și carbohidrați
Divisima

Să recunoaștem cinstit, abdomenul este marea problemă pe care noi, femeile, o avem, mai ales atunci când vine vara și vrem să purtăm tot ce este scurt și mulat. Însă, de cele mai multe ori, alegem varianta lălâie pentru haine, ascunzându-ne corpul, dar mai ales burtica ce s-ar întrezări printr-o țesătură mai subțire. Ce să faci pentru a scăpa de grăsimea de pe abdomen? Câteva simple gesturi, în fiecare seară, sunt soluția pentru un abdomen plat!

Citește și: Metoda de 10 secunde pe zi prin care poți scăpa garantat de grăsimea de pe burtă, picioare și fund în doar o lună / VIDEO

Motivul pentru care există grăsimea de pe abdomen este multiplu. Poate fi din cauza unei diete bogate în zahăr sau mâncare procesată, lipsa somnului sau stres. Identificarea motivului poate fi o soluție pentru dispariția grăsimii de pe abdomen, dar ceva mult mai rapid ar fi un…masaj, de exemplu! Scapă de grăsimea de pe abdomen cu un simplu masaj, care pur și simplu o topește! Nici măcar nu ai nevoie de creme sau tratamente scumpe, pentru că soluția se află în mâinile tale, la propriu. Nu o să mai ai nevoie de sală pentru un abdomen plat!

Masajul durează doar două minute și are efectul unei ore în sala de antrenament sau a unei ore de jogging, atât de eficient este. Se pare că această tehnică de masaj produce un efect profund de detoxifiere, care topește și grăsimea de pe abdomen! Tehnica combină diferite exerciții pentru îmbunătățirea digestiei, forțând corpul să elimine deșeurile. Printre alte beneficii ale acestuia se numără:

  • topirea țesutului adipos
  • îmbunătățirea digestiei și a sistemului digestiv
  • detoxifierea intestinelor
  • prevenirea constipației
  • stimularea organelor din zona abdominală
  • prevenirea grețurilor, indigestiei și stării de vomă

Pentru a beneficia de toate aceste lucruri, aplică această tehnică de masaj de două ori pe zi, înainte de micul dejun și după ce te-ai întins în pat, seara.

  1. Stai întins pe o suprafață fermă, tare, cum ar fi o saltea.
  2. Încălzește-ți mâinile bine, frecându-le una de alta
  3. Pune-ți o mână pe buric, cu degetele întinse. Ai grijă ca palma să atingă toată suprafața buricului.
  4. Freacă zona buricului cu cercuri mici, iar treptat, în cercuri din ce în ce mai mari, apăsând foarte delicat. Fiecare mișcare circulară ar trebui să dureze undeva la 1-2 secunde.
  5. Concentrează-te pe căldura emanată în urma masajului, pe cât de caldă este zona respectivă.
  6. Fă aceste mișcări timp de 2 minute, suficient cât să faci 40-50 de cercuri. Menține-ți stomacul cald în timp ce faci aceste mișcări.

Alte articole interesante