orange.ro
Health

Vederea se va îmbunătăți instant! Faceți asta în fiecare zi și veți renunța la ochelari

august 15, 2017
zenda.ro

Știm cu toții cât de importante sunt exercițiile pentru sănătatea corpului și a minții. Știați însă că puteți face exerciții și cu ochii? Ca și restul corpului nostru, ochii au nevoie de antrenament pentru o mai bună funcționare. Faceți acest lucru în fiecare zi și nu veți mai fi nevoit să purtați ochelari niciodată.

Cine poartă ochelari știe cât de dificil este ca în anumite momente să aibă grijă ca vederea să nu-i fie ”furată”. Nu este dificil să purtăm ochelari, însă cum ar fi dacă am reuși să nu mai avem nevoie de acest mecanism ajutător pentru o vedere mai bună? Ochii au nevoie de exerciții pentru a fi mai sănătoși, pentru ca vederea noastră să devină mai bună. Exercițiile oculare sunt concepute pentru a vă întări mușchii ochiului, pentru a îmbunătăți focalizarea, mișcările ochilor și a stimula centrul de viziune al creierului. Deși nu există dovezi științifice că exercițiile de ochi vă vor îmbunătăți vederea, exercițiile pot ajuta la contracararea problemelor oculare existente pe care le puteți avea și vă puteți menține nivelul actual al vederii.

Cum să vă pregătiți pentru exercițiile oculare

Înainte de a încerca exercițiile speciale pentru ochi, o idee bună ar fi să vă consulte un medic specialist.Optometristul vă poate spune dacă aveți probleme de ochi existente.

Înainte de a încerca exerciții de ochi, ar trebui să întrebați optometristul care v-a consulatat dacă aceste exerciții ar aduce beneficii ochilor dvoștri. De reținut este faptul că exercițiile de ochi nu vor ajuta persoanele care au miopie, dislexie sau care clipesc excesiv, ori să scape de sclipirea a ochilor.

De asemenea, aceste exerciții nu sunt, de obicei, eficiente pentru paralizia unui muschi de ochi sau spasme ale mușchilor ochi. Nu există nici un rău în încercarea acestor exerciții oculare dacă nu aveți niciun fel de afecțiuni oculare care pot fi agravate de utilizarea prelungită a ochilor dumneavoastră.

Însă dacă aveți afecțiuni grave precum cataracta sau o leziune corneană recuperatoare, evitați să faceți aceste exerciții.

Exerciții oculare – Instrucțiuni generale

Pentru a vă atinge obiectivul de îmbunătățire a viziunii, este important să aveți un spațiu liniștit și privat, cu iluminare bună.

Zâmbiți

Zâmbiți și obțineți o dispoziție pozitivă, acest lucru vă poate ajuta să reduceți orice tensiune pe care ați putea să o țineți în ochi. Așadar, zâmbiți prin această practică și pe măsură ce treceți prin viață. Continuați să zâmbiți tot timpul în timp ce faceți următoarele exerciții.

Respirați

Ca și în yoga, tehnica de respirație bună este esențială pentru a obține cele mai multe din exercițiile dumneavoastră. Respiratia in mod regulat va aduce mai mult oxigen la ochi și va reduce stresul asupra vederii.

Fiți fericiți

Aceste exerciții trebuie să aibă un efect psihic asupra voastră, să vă facă plăcere că le faceți, nu să le considerați o sarcină precum cea de serviciu.

Angajament

Este important să stabiliți anumite obiecte, iar aceste exerciții să se numere printre ele. Astfel, în acest caz, obiectivul vostru este să vă îmbunătățiți vederea.

Nu mișcați capul

Mutați ambii ochi în toate direcțiile și faceți mișcările cât mai mari posibil. Scoateți-vă ochelarii.

Exerciții oculare direcționale

1. Mișcări în sus și jos

Priviți-vă și concentrați-vă asupra a ceea ce vedeți. Priviți în jos și concentrați-vă asupra a ceea ce vedeți. Priviți în sus și în jos de 5 ori. Repetați acest ciclu de 3 ori.

2. Mișcări în stânga și dreapta

Uitați-vă la stânga și concentrați-vă asupra a ceea ce vedeți. Apoi, priviți spre dreapta și concentrați-vă asupra a ceea ce vedeți. Mutați-vă ochii în lateral de 5 ori. Repetați acest ciclu de 3 ori.

3. Exercițiul de viziune pe diagonală

Uitați-vă în față. Priviți în jos și în stânga. Apoi mutați ochii în diagonală și priviți în sus și spre dreapta. Concentrați-vă pe ceea ce vedeți. Repetați acest exercițiu de 5 ori, apoi priviți drept înainte și faceți același exercițiu în jos și spre dreapta și apoi priviți în sus și spre stânga. Repetați acest ciclu de 3 ori.

4. Mișcări în sus și în jos, Zig Zag

Uitați-vă în față și mișcați-vă ochii în sus și în jos, în mișcare zig zag, ca în ilustrația de  alături.

João Silas

starshiners.ro%20

Alte articole interesante

Inline
Inline