orange.ro
Diet and Fitness

Exercițiul simplu care reduce grăsimea de pe burtă și spate

august 30, 2017
zenda.ro

Kilogramele în plus, grăsimea de pe abdomen sau spate au un aspect inestetic. Grăsimea este și nesănătoasă. Cu cât avem mai puțină grăsime în corp, cu atât mai sănătoși suntem. Și cum toate femeile sau chiar și domnișoarele își doresc un abdomen plat, fără celulită, vă recomandăm un exercițiu simplu pe care trebuie să-l repetați doar 5 minute pe zi, iar rezultatele vor fi cu adevărat unice. Exercițiul plank sau scândura vă va transforma corpul

BĂUTURA CARE ARDE GRĂSIMEA DIN JURUL BURȚII ÎN 10 ZILE FĂRĂ SPORT

 

Acest exercițiu simplu este cel mai bun pentru a reduce grăsimea de pe burtă și spate. Sportul face minuni oricând, iar exercițiul pe care vi-l prezentăm în acest articol este 100% sigur, iar de acest lucru vă veți convinge singuri. În acest articol veți învăța cum să slăbiți sănătos într-un timp scurt.

Trebuie să știți că exercițiul se numește scândura sau plank și nu am spus că ar fi un exercițiu pe care să-l puteți face cu orele. Pentru cei care nu au antrenament la început va fi dificil să-l exerseze, însă după un antrenament de câteva zile veți vedea rezultatele. În doar 28 de zile, exercițiul scândura va reduce considerabil grăsimea de pe burtă și spate. Trebuie să stați, pentru început, între 20-45 de secunde în poziția scândură, iar după o perioadă veți ajunge să exersați chiar și 3-5 minute pe zi. Efectul acestui exercițiu este nemaipomenit, iar asta pentru că pune în funcțiune toți mușchii corpului.

Beneficiile exercițiului plank

1. Corpul stă într-o poziție corectă. După ce veți începe să faceți exercițiul plank în mod regulat, poziția corpului vostru se va schimba și astfel nu veți mai sta cu spatele îndoit. Mușchii abdominali sunt vitali pentru poziția gâtului, spateșlui și a umerilor.

Exercițiul plant este ușor și simplu de făcut

Exercițiul plant este ușor și simplu de făcut

2. Condiția fizică este mult mai îmbunătățită. Rezultatele nu vor întâzia să apară chiar după prima săptămâna. Veți arde calorii mult mai repede, iar țesutul adipos începe să dispară. Veți observa schimbări la fesieri, care vor mai puternici și mai tonifiați, dar și în cele trei grupe de mușchi abdominali (veți putea să vă îndoi talia cu ușurință, capacitatea de ridicare a greutăților va crește).

3. Îmbunătățește metabolismul. Dacă faceți des exercițiul plank, și condiția metabolismului se va îmbunătăți, va funcționa mult mai rapid și vei avea energie întreaga zi.

4. Flexiblitate ridicată. Când faceți exercițiul plank, întregul corp este pus în pișcare,. chiar și degetele de la picioare. În timpul exercițiului, toate grupele de mușchi lucrează, iar în acest mod, în timp, veți fi mult mai flexibil și rezistenți.

SLĂBEȘTE SĂNĂTOS! 8 EXERCIȚII SIMPLE CARE REDUC GRĂSIMEA DE PE COAPSELE INTERIOARE / FOTO

5. Un mai bun echilibru. Trebuie să știți că exercițiul plank vă ajută și în privința echilibrului, care va fi mult mai îmbunătățit, deoarece întregul corp este antrenat zilnic, iar voi veți putea să executați mai multe tipuri de exerciții.

6. Reduce riscul de a atrofia coloana vertebrală. Exercițiul plank întărețte mușchii abdominali, dar și ai spatelui, iar riscul de a avea probleme cu colana vertebrala scade.

7. Beneficii psihice. acest tip de exercițiu vă ajută să vă relați nu doar fizic, ci și psihic. Exercițiul plank influențează starea mentală. Dacă exersați zilnic câte 5-10 minute pe zi veți observa că și tensiunea va dispărea.

BEA ASTA ÎN FIECARE NOAPTE ÎNAINTE DE SOMN ȘI VEI ELIMINA TOT SURPLUSUL DE GRĂSIME
Dacă informațiile oferite de elli.ro vă sunt folositoare, dați share articolului să-l citească și prietenii voștri de pe Facebook. Pe noi ne găseți pe rețeaua de socializare cu numele de elli.ro.

Sursa: ahojtati.xyz

 

starshiners.ro%20

Alte articole interesante

Inline
Inline