vola.ro
Diet and Fitness

Exercițiul plank îți transformă întregul corp. Iată 7 beneficii

august 31, 2016
Elbow-Plank
Divisima

Sportul este cel mai bun prieten al omului, motiv pentru care toți ar trebui să facem exerciții sau să mergem pur și simplu pe jos cel puțin 30 de minute în fiecare zi. Placa asta cu cele 30 de minute sănătoase o auziți zilnic și la TV, însă deși pare obositoare și de necrezut, mișcarea face modificări miraculoase atât la nivel fizic, cât și psihic. Un exercițiu foarte simplu este recomandat tuturor oamenilor.

plank-variations Așadar, pentru că exercițiul plank este benefic corpului uman, vă prezentăm șapte lucruri care vă pot schimba fizic după ce ați efectuat cel puțin 3 săptămâni zilnic acest tip de exercițiu.

Este simplu de făcut și nu durează foarte mult timp să-l executați:  plank, sau exercițiul scândură, tradus în română, este tot ce aveți nevoie pentru a scăpa de burtă, celulită, pentru a căpăta picioare femere, plus multe altele. Plank este exercițiul pe care orice persoană îl poate face pentru că nu este nici dificil de executat și nici nu trebuie să stai foarte mult timp să-l faci.

1. Corpul stă într-o poziție corectă. După ce veți începe să faceți exercițiul plank în mod regulat, poziția corpului vostru se va schimba și astfel nu veți mai sta cu spatele îndoit. Mușchii abdominali sunt vitali pentru poziția gâtului, spateșlui și a umerilor.

Exercițiul plant este ușor și simplu de făcut

Exercițiul plant este ușor și simplu de făcut

2. Condiția fizică este mult mai îmbunătățită. Rezultatele nu vor întâzia să apară chiar după prima săptămâna. Veți arde calorii mult mai repede, iar țesutul adipos începe să dispară. Veți observa schimbări la fesieri, care vor mai puternici și mai tonifiați, dar și în cele trei grupe de mușchi abdominali (veți putea să vă îndoi talia cu ușurință, capacitatea de ridicare a greutăților va crește).

3. Îmbunătățește metabolismul. Dacă faceți des exercițiul plank, și condiția metabolismului se va îmbunătăți, va funcționa mult mai rapid și vei avea energie întreaga zi.

4. Flexiblitate ridicată. Când faceți exercițiul plank, întregul corp este pus în pișcare,. chiar și degetele de la picioare. În timpul exercițiului, toate grupele de mușchi lucrează, iar în acest mod, în timp, veți fi mult mai flexibil și rezistenți.

Citește și: Metoda sigură prin care scapi de riduri și cearcăne pentru totdeauna / VIDEO

5. Un mai bun echilibru. Trebuie să știți că exercițiul plank vă ajută și în privința echilibrului, care va fi mult mai îmbunătățit, deoarece întregul corp este antrenat zilnic, iar voi veți putea să executați mai multe tipuri de exerciții.

6. Reduce riscul de a atrofia coloana vertebrală. Exercițiul plank întărețte mușchii abdominali, dar și ai spatelui, iar riscul de a avea probleme cu colana vertebrala scade.

7. Beneficii psihice. acest tip de exercițiu vă ajută să vă relați nu doar fizic, ci și psihic. Exercițiul plank influențează starea mentală. Dacă exersați zilnic câte 5-10 minute pe zi veți observa că și tensiunea va dispărea.

Dacă informațiile oferite de elli.ro vă sunt folositoare, dați share articolului să-l citească și prietenii voștri de pe Facebook. Pe noi ne găseți pe rețeaua de socializare cu numele de elli.ro.

Alte articole interesante