zenda.ro
Diet and Fitness

Exercițiul care îți tonifiază musculatura spatelui și fundul! E timpul să îl încerci!

iunie 21, 2016
elefant.ro%20

Locul preferat pentru acumularea grăsimii este abdomenul. Acesta este, de altfel, și cel mai greu loc de unde poți da jos grăsimea acumulată, care pare a se fi stabilit acolo pentru totdeauna. Dar mersul la sală nu este singurul mod de a rămâne în formă și de a da jos kilogramele în plus acumulate. Sunt foarte multe exerciții pe care le poți face folosindu-te de propria greutate corporală pentru a-ți tonifia abdomenul și fundul.

Citește și: Dieta cu care slăbești în 3 zile

Flotările sunt cele mai eficiente exerciții pe care le poți face pentru a tonifia musculatura abdomenului, a spatelui și a feselor. și dacă nu îți place să faci flotări, se pot găsi foarte multe variante de exerciții, cu același efect. Ai mare grijă, că aceste exerciții ar trebui să fie făcute de două ori pe zi, pentru a avea efectul scontat.Nu trebuie să mergi la sală, după cum spuneam. Primul set de exerciții îl poți face acasă, iar al doilea poate fi o plimbare de 30 de minute prin parc, după cină. Unul dintre exercițiile pe care le poți face sunt  flotările inversate. Cheia acestor exerciții este să respecți întocmai indicațiile de realizare. Dacă simți că șoldurile pur și simplu ți se scufundă către pământ, atunci poți reveni în poziția inițială fără probleme.exercitii abdomen

Odată ce devii confortabilă cu acest tip de exerciții, poți crește eficiența lor purtând o centură cu greutăți sau te poți odihni pe un picior, nu pe două. Pe de altă parte, dacă ți se pare prea dificil, poți modifica mișcarea sprijinindu-te în coate în loc de mâini, poate fi mai confortabil așa. Oricum, trebuie să te încălzești destul de bine înainte de a în

On the other hand, if it’s too difficult, modify the movement by lowering yourself onto your elbows and forearms instead of your hands. As with any other exercise, warm-up properly before attempting.cepe aceste exerciții.

Iată cum să faci flotările inversate:

  1. Așează-te pe saltea cu picioarele în fața ta și cu spatele drept
  2. Trage-ți trunchiul puțin înspre spate, astfel încât să facă un unghi de 45 de grade cu salteaua.
  3. Pune-ți mâinile de o parte și de alta a corpului, cu palmele întinse și cu brațele aliniate cu umerii, în spatele șoldurilor.
  4. Sprijinindu-te în brațe și călcâie, ridică șoldurile astfel încât corpul să fie drept, iar fesele și spatele ferme, încordate. Te-ar putea ajuta aici și un exercițiu de imaginație: să vizualizezi buricul cum se duce către șira spinării
  5. Menține această poziție pentru 30 de secunde, în timp ce te uiți în sus.
  6. Coboară încet corpul până când ajungi la poziția inițială.
  7. Repetă de 10-15 ori.
zenda.ro

Alte articole interesante

Inline
Inline