vola.ro
Diet and Fitness

Exercițiile care te ajută să slăbești rapid! Cum poți avea un abdomen perfect, picioare fără grăsime și un fund bombat!

aprilie 20, 2016
Divisima

Cu toate că alergatul are partea lui de beneficii, mai ales pe parte cardio și de tonifiere, există o serie de exerciții pe care dacă le practici, grăsimea se va topi mai repede. Ele nu sunt exerciții clasice pentru abdomen și fund, dar efectele asupra acestor zone se vor vedea odată ce începi să le practici. Vei avea abdomen tonifiat, picioare suple și fund bombat!

Lasă exercițiile clasice pentru abdomen și fund bombat deoparte și încearcă aceste seturi de exerciții care îți vor sculpta corpul în cel mai scurt timp. Uite cât de simple sunt!

Sprinturi pe bicicletă statică

Dacă tot te duci la sală, urcă-te pe bicicleta statică sau alege cursuri de spinning, care îți pot transforma corpul, de la mâini, abdomen, până la picioare și fese!

  • urcăte-e pe bicicletă și încălzește-te preț de câteva minute, în ritm regulat
  • schimbă viteza pentru ceva rezistență
  • pedalează cât de repede poți timp de 1 minut
  • încetinește și pedalează normal timp de 2 minute
  • schimbă din nou viteza pentru a forța puțin rezistența
  • pedalează cât de repede poți timp de 1 minut
  • încetinește și pedalează normal timp de 2 minute
  • repetă acest tipar până la finalul sesiunii

Jump squats

Este un termen preluat din terminologia americană, pe care nu putem să îl traducem, dar putem să îl explicăm:

  • stai în picioare cu genunchii ușor îndoiți, cu mâinile și picioarele depărtate
  • fă o genoflexiune din această poziție, ținându-ți șoldurile ușor înapoi, capul orientat înainte și spatele drept
  • sari cât de mulți poți, cu mâinile ridicate
  • revino în poziția inițială
  • balansează-ți mâinile pentru avânt și începe din nou

Sari coarda

Este un exercițiu pe care l-ai încercat cât se poate de mult în copilărie, numai că nu te gândeai că poate funcționa ca și exercițiu eficient pentru abdomen și pentru fund bombat. Săritul cu coarda poate arde 10-16 calorii pe minut și antrenează inima. Plus că este mult mai amuzant decât alergatul, să fim serioși! Pentru un fund bombat, încearcă să duci picioarele cât mai mult înspre spate, atunci când sari, chiar să le ridici ușor, într-o săritură ca de balerină.

 

Alte articole interesante