vola.ro
Lifestyle

Exercițiile care îți vor schimba vederea definitiv! Nu o să regreți după ce vei citi asta

iunie 13, 2016
Print
Divisima

Ai auzit de exercițiile yoga. Știi ce sunt, probabil le-ai și incercat, pentru a vedea care sunt beneficiile lor și cum te pot ajuta. Dar de exercițiile yoga pentru ochi ai auzit? Se pare că există, iar acest lucru este demonstrat de experții în domeniu, care recomandă chiar să faci seturi de exerciții yoga pentru ochi, în ideea de a menține vederea sănătoasă. Propunem să le încercăm împreună, ce ziceți?

Citește și: Metoda de 10 secunde pe zi prin care poți scăpa garantat de grăsimea de pe burtă, picioare și fund în doar o lună / VIDEO

Exercițiile yoga pentry ochi sunt foarte simplu de pus în aplicare. Pentru a le pune în practică, trebuie să vă așezați la 1,5 m în fața unui perete, coloana vertebrală trebuie să fie dreaptă, iar corpul relaxat.

Exercițiul 1

Ridicați privirea în sus, la linia unde peretele se unește cu tavanul, apoi lăsați privirea în jos până la dușumea. Repetați de trei ori, sus-jos. Urmează mișcarea ochilor de la stânga la dreapta, de 3 ori, apoi odihniți-vă 2 minute.

Exercițiul 2

Priviți drept în față, ridicați privirea sus, apoi dreapta, jos, stânga, sus. Rotirea se face lent. După 3 rotații spre dreapta, faceți o scurtă pauză și reluați spre stânga, invers.

Exercițiul  3

Acest exercițiu vindecă toate bolile de ochi și previne degradarea vederii. Se face în picioare, cu tălpile alăturate și spatele drept. Duceți capul pe spate atât cât permite. Priviți între sprâncene, adică cruciș. Când simțiți că ochii au obosit sau lăcrimează, opriți exercițiul, pe care îl veți relua după o mică pauză, fără să depășiți 5 minute. Treptat, puteți să măriți durata exercițiului, de la 5 minute, până la cât rezistați, ca și timp. Corpul trebuie să fie relaxat, iar respirația normală.
Ca și variante, mai puteți privi la distanță, linia orizontului, timp de 10-20 de minute. Sau puteți privi la soare, dimineața sau după-amiaza, când strălucirea soarelui scade, puteți privi discul acestuia timp de 1 minut, prelungind până la 5 minute. Ochiisă fie mari, relaxați. Exercițiul trebuie făcut zilnic, oferind putere de a distinge structuri materiale mai fine.

Făcând aceste exerciții, întreaga rețea neuromusculară este întărită, se vindecă toate defectele de vedere, se practică 40 de zile fără întrerupere, pentru rezultate eficiente.

Alte articole interesante