watchshop.ro%20
Diet and Fitness

Exerciții care îți îndreaptă coloana în cel mai scurt timp

iunie 30, 2016
watchshop.ro%20

Atunci când stăm prea mult la computer, laptop sau birou, coloana noastră este prima care are de suferit. Treptat, ea începe să se îndoaie, până când corpul nostru capătă acea postură de…ghiocel sau mai rău, de dezvoltă cocoașa. Și să fim sincere, asta nu arată bine niciodată cu o rochie cu spatele decoltat. Aceste exerciții simple te ajută să îți îndrepți coloana în cel mai scurt timp!

Citește și: Exerciții care îți îndreaptă coloana în cel mai scurt timp

Exercițiile de mai jos te ajută să îți îndrepți coloana, pentru a putea purta acea rochie cu spatele gol la care visezi de foarte multă vreme și pe care nu ai putut să o porți până acum din cauza faptului că stăteai ușor cocoșată.

 

  • Exercițiul 1

Stai culcată pe spate. Îndoaie genunchii. Întinde piciorul stâng deasupra capului. Prinde-l cu ambele mâini și trage-l către abdomen. Menține această poziție pentru 30 de secunde. Repetă acest exercițiu pentru fiecare picior.

ex1

  • Exercițiul 2

Stai culcată pe spate. Îndoaie genunchii. Prinde piciorul stâng/genunchiul stâng cu ambele mâini  și trage-l către piept. menține această poziție pentru 20 de secunde. Repetă exercițiul de două ori pentru ambele picioare.

ex2

  • Exercițiul 3

Stai culcată pe spate. Întinde brațul drept într-o parte, într-un unghi potrivi corpului tău. Pune piciorul stâng peste cel drept și întinde-l. Încearcă să întinzi genunchiul drept către partea stângă, astfel încât să atingă mâna stângă, exact ca în imagine. Menține această poziție pentru 20 de secunde.  Repetă exercițiul de două ori pentru ambele picioare.

 

Exercise-3

  • Exercițiul 4

Stai culcată pe spate și îndoaie genunchiul stâng. Pune partea de jos a piciorului drept pentru coapsa stângă, exact așa cum se vede în imaginea de mai jos. Trage puțin și cu atenție piciorul stâng către cap, cu o mișcare lentă. Menține această poziție timp de 30 de secunde. Schimbă picioarele și repetă.

Exercise-4

  • Exercițiul 5

Stai culcată pe partea dreaptă. Îndoaie piciorul stâng și prinde glezna cu mâna stângă, ca în imaginea de mai jos. Trage de gleznă cu mâna, tensionând puțin mușchii. Coloana ta nu ar trebui să se îndoaie. Menține această poziție timp de 30 de secunde. Apoi schimbă și fă același exercițiu, de data aceasta pe partea stângă.

Exercise-6

Aceste exerciții te vor ajuta să îți îndrepți coloana în cel mai scurt timp!

iarena.ro

Alte articole interesante

Inline
Inline