vola.ro
Health and Love

Durerea de spate trece cu aceste exerciții simple care te vor face ca nou! Fără creme scumpe, fără vizite la medic!

august 5, 2016
Divisima

Când vine vorba de extremități, picioarele sunt cele care duc cea mai grea sarcină a corpului, adică aceea de a ține toată greutatea pe ele. Pentru a preveni durerile de spate, șold și dureri de genunchi, trebuie să ia mare grijă de picioarele tale și să le răsfeți din când în când pentru a putea fi la fel de eficiente ca înainte. Și cum poți face asta, dacă nu masând zonele cu risc ridicat de a dezvolta durerea? Uite cele mai simple exerciții care îți iau durerea de spate cu mâna atunci când se instalează. Nu o să iți vină să crezi cât de repede se rezolvă lucrurile!

Dacă suferiți de dureri în zonele de care aminteam mai sus, ar trebui să încerci următoarele 5 exerciții de rutină, care vor consolida picioarele, îmbunătățind echilibrul și prevenind orice fel de durere. Aici este un antrenament de 20 de minute, care va ajuta la calmarea durerile de spate, șold și durerea de genunchi.

Apăsați degetele de la picioare

Acest tip de exercițiu vă va ajuta să vă încălziți corect picioarele înainte de a începe orice rutină de antrenament. Pornește în poziție stând în picioare, cu genunchii ușor îndoiți. Apoi, prindeți podeaua cu degetele de la picioare și mențineți această poziție cât timp numărați până la trei. Ar trebui să efectuați 10 repetări ale acestui exercițiu de 3 ori pe zi.

4 exerciții pentru tonifierea brațelor! Schimbările se văd după 2 zile!

Exerciții gleznă

Flexibilitatea gleznei și mobilitatea acesteia este extrem de importantă, deoarece restricționarea gleznelor poate provoca dureri musculare și articulare, ceea ce duce mai departe la dureri de spate, șold, dureri de genunchi. Pentru a face acest exercițiu, ar trebui să vă întindeți pe spate. Ridicați un picior în aer și rotiți-l peste cap, făcând cercuri mari, concentrice, în sensul acelor de ceasornic.  Faceți asta de zece ori, apoi schimbați piciorul.

Mersul pe degetele de la picioare

Acest exercițiu vă va ajuta să vă întăriți mușchii și ligamentele. Pentru a face acest exercițiu, ar trebui să stați pe vârful picioarelor pur și simplu.  Mergeți pentru 20 de secunde, iar 15 secunde vă odihniți. Se repetă acest exercițiu mai mult de cinci ori. Pentru rezultate optime, ar trebui să efectuațiexerciții de mers pe jos de două ori pe zi.

Alte articole interesante