vola.ro
Lifestyle

Două exerciții simple care te vor ajuta să treci peste cele mai dificile momente din viață! Funcționează după primele 5 minute!

iunie 2, 2016
femei fericite
Divisima

Atunci când treceți prin momente grele, există câteva exerciții de vizualizare pe care le puteți încerca pentru a vă ajuta să treceți peste ele. Sunt exerciții simple, care pot fi puse în aplicare în numai câteva minute, iar efectul lor asupra voastră este definitiv. Exercițiile de vizualizare sunt considerate a fi cele mai eficiente în astfel de condiții, pentru că îți ajută mintea să se focuseze și să se redirecționeze de pe blocaj pe modalitatea în care acesta poate fi spart. Iată care sunt exercițiile de vizualizare care vă vor schimba viața!

În opinia lui Richard Bandler, orice problemă și orice blocaj poate fi rezolvat. Tehnica lui este puțin diferită de ce a altor psihologi și poate fi descoperită în totalitate în cartea lui ”Fă-ți viața așa cum vrei tu!”, în care dezvăluie o parte din secretele schimbării rapide și durabile prin NLP (programare neurolingvistică este abrevierea de la NeuroLinguistic Programming). Programarea neurolingvistică este o știință clară, precisă și ușor aplicabilă imediat. NLP – ul este studiul felului în care funcționează omul, înțelegerea mecanismelor și folosirea în mod practic a acestora în viața de zi cu zi, scrie și pe site-ul marianrujoiu.ro.

Practic, Richard Bandler nu se concentrează în terapiile pe care le folosește asupra esenței problemei pe care o are clientul său, ci asupra refuzului prezent de a face altfel lucrurile. Pentru asta, el înlocuoiește credințe, valori și patternuri prin ședințele sale, reușind să își convingă clienții să facă lucrurile altfel decât le făceau până atunci. Pentru asta, el are și câteva exerciții de vizualizare, care funcționează de minune pentru rezolvarea problemelor și blocajelor care apar în viața oricăruia dintre noi.

exercitii nlp

Aceste metode vă vor ajuta să fiți mai fericiți și mai împăcați voi înșivă

Schimbarea sentimentelor negative

  1. Gândiți-vă la ceva care vă irită foarte mult, vă intimidează sau vă enervează. Poate fi o persoană, poate fi o situație, poate fi o frică pe care o aveți. Faceți o imagine despre acea persoană sau lucru și observați-o cum vă privește atunci când vă enervează. Auziți-o cum vă spune ceea ce vă spune și observați senzația negativă care se produce în corpul vostru.
  2. Luați această imagine și faceți-o alb-negru. Mutați-o departe, la distanță. Micșorați-o mult, să fie a opta parte din ce era. Așezați un nas de clovn pe fața acelei persoane.
  3. Auziți ce vă spune și cum vă spune, dar cu vocea lui Mickey Mouse.
  4. Observați cum vă simțiți într-un mod diferit. Abateți-vă atenția câteva clipe apoi gândiți-vă din nou la acea persoană. Veți constata că aveți sentimente diferite.

Tratamentul rapid al fobiilor

  1. Gândiți-vă la o fobie pe care o aveți și la un moment în care ați trăit acea fobie sau la o situație imaginară care să descrie fobia
  2. Imaginați-vă că sunteți într-o sală de cinematograf și că pe ecranul din fața voastră se derulează filmul înspăimântător pe care l-ați imaginat.
  3. Imaginați-vă că sunteți în cabina de proiecție din cinematograf, că vă uitați la sală și vă vedeți pe voi cum vă uitați la voi înșivă pe ecran, trecând prin acea experiență înspăimântătoare.
  4. Derulați filmul până la sfârșit, până la momentul în care ați ieșit cu bine din acea experiență, apoi imaginați-vă cum pătrundeți din nou în interiorul vostru, când se termină filmul.
  5. Aflându-vă în interiorul vostru, la sfârșitul filmului înspăimântător, imaginați-vă că îl derulați invers, astfel încât totul să meargă de-a-ndoaselea. Mergeți invers, rostiți cuvintele invers, și în timp ce faceți asta, în mintea voastră trebuie să se audă muzică de circ până ajungeți la începutul filmului, într-un punct anterior acelei experiențe.Observați schimbările.

Alte articole interesante