vola.ro
Diet and Fitness

Dieta cu care slăbești în 3 zile

iunie 20, 2016
dieta cu cartofi
Divisima

Dieta care are cartofi ca și principal ingredient este una din cele mai eficient atunci când vrei să dai rapid câteva kilograme jos. Ea se axează pe cartofi, dar și pe iaurt. Dacă urmezi instrucțiunile cu grijă și atenție, poți scăpa de 5 kilograme în 3 zile! Acestea sunt regulile!

Citește și: Elimină celulita cu oțetul de mere

Amidonul conținut de cartofi, combinat cu acizii din lapte sau din iaurt îți asigură necesarul zilnic de calorii. Atunci când este combinat cu apă, amidonul îți dă o senzație de sațietate, fără a ingera foarte multe calorii sau foarte multe alimente. Durata acestei diete este de 3 zile și o poți repeta de 2 ori la rând. Nu exagera cu ea însă!

Uite ce ar trebui să mănânci dacă vrei să slăbești cu dieta de cartofi!

Ziua 1

La micul dejun, fierbe un cartof fără sare și mănâncă-l cu o cană de iaurt. La prânz, fierbe doi cartofi fără sare și pregătește o cană de iaurt slab, pe care să le consumi. La cină va trebui să te mulțumești doar cu două căni de iaurt. Nu îți va fi ușor, cel puțin nu în prima zi, pentru că organismul tău este obișnuit să ceartă mai mult de mâncare, dar nu ceda tentației dacă vrei să slăbești.

Ziua 2

La micul dejun, consumă o cană de iaurt fără pâine sau cereale pe lângă. La prânz, fierbe doi cartofi fără sare și pregătește o altă cană de iaurt. La cină, fierbe un cartot, tot fără sare, iar după ce îl consumi completează cu o cană de iaurt. Dacă ai trecut cu bine și de ziua 2, atunci succesul este asigurat. Nu mânca între mese, nu ceda inspitei de a ronțăi dulciuri sau orice alt fel de alimente care pot îngreuna procesul cât se poate de mult.

Ziua 3

Ziua 3 este ziua decisivă pentru dieta pe care o ții și pentru kilogramele pe care vrei să le dai jos. La micul dejun, un cartof fiert fără sare. La prânz, delectează-te cu un cartof fiert fără sare și o cană de iaurt. Iar la cină, doar o cană de iaurt. Poți avea impresia că aceste două alimente nu îți asigură necesarul de vitamine și proteine, dar te înșeli. Este exact invers.

Este foarte important să ții minte următoarele lucruri. Oricât de mare ar fi tentația, nu înlocui cartofii fierți cu cei prăjiți. Cartofii fierți sunt foarte sănătoși, în timp ce cartofii prăjiți nu vor face decât să îți adauge kilograme în plus.Cartoful fiert are vitamine, minerale și fibre care pot accelera digestia.

100 de grame de cartofi fierți au cu 75 mai puține calorii decât un pahar de fresh de portocale. Iaurtul reglează digestia, reduce apa în exces din organism și elimină toxinele.

Alte articole interesante