vola.ro
Lifestyle

Cum să ții post raw vegan de azi până de Paște

aprilie 25, 2016
carmen-negoita-cozonac-raw-vegan
Divisima

Dacă ți-ai propus să ții post toată săptămâna, află că există multe opțiuni sănătoase care înlocuiesc preparatele cu multe calorii și neprietenoase cu silueta precum făinoasele, snaks-urile de tot felul sau cartofii prăjiți.

Carmen Negoiță îți spune ce preparate raw vegane poți consuma în aceste zile până de Paști, din ingrediente naturale și fără a fi gătite la foc. Sunt preparate pe care le poți face acasă ori pe care le poți comanda pentru a fi livrate acasă. “Pentru mulți dintre noi este încă dificil să găsim preparate de post care să fie și diversificate de la o zi la alta, și bune la gust, sănătoase și prietene cu silueta. Nu e tocmai bine să ne rezumăm la cartofi prăjiți, pateuri vegetale, pâine cu margarină și tot felul de produse din comerț cu aditivi. Din bucătăria raw vegană Rawyal avem o sumedenie de variante sănătoase. Spre exemplu, eu săptămâna aceasta mi-am programat următorul meniu zilnic.

Luni

Mic dejun: brânză de caju, crackers din fulgi de ovăz, fulgi de hrișcă, susan, tărâțe psyllium, mac, ulei de măsline, oregano, miere.
Prânz: salată verde, pastă de pătrunjel cu crackers
Gustare: cheesecake raw cu portocale și fructe de pădure
Cină: salată tabule din roșii cu pătrunjel

cheesecake-fructe-de-padure-rawyal

cheesecake raw cu portocale și fructe de pădure

 

Marți

Mic dejun: milkshake energizant (din banană, curmale, caju, vanilie, scorțișoară, maca, lucuma) și baton energizant din caju, curmale, semințe de floarea soarelui, merișoare, goji, fulgi de ovăz, tărâțe psyllium.
Prânz: lasagna raw, guacamole și crackers
Gustare: tort raw cu ciocolată vegetală și căpșuni
Cină: supă de spanac

carmen-negoita-rawyal-banana-milkshake

Miercuri

Mic dejun: smoothie de ananas, salată de crudități
Prânz: spaghete din dovlecel cu sos de roșii, pastă de măsline cu crackers
Gustare: budincă de chia
Cină: salată verde

Carmen-Negoita-Raw-budinca-de-chia

Joi

Mic dejun: limonadă cu mentă, ghimbir și goji, pastă de măsline kalamata cu crackers
Prânz: pizza raw vegană
Gustare: milkshake energizant (din lapte de migdale)
Cină: supă de spanac, brânză de caju cu crackers

carmen-negoita-pizza-raw-rawyal-1

Vineri

Mic dejun: pastă de pătrunjel cu crackers, cupcake cu fructe de pădure
Prânz: Sushi raw, guacamole cu crackers
Gustare: cupcake cu fructe de pădure
Cină: salată de ciuperci

crackers-raw-vegan

Sâmbată

Mic dejun: brânză de caju cu crackers
Prânz: salată detoxifiantă și hummus raw
Gustare: ciocolată caldă raw
Cină: salată proteică

carmen-negoita-rawyal-hummus

Duminică:

”În ziua de Paști, pentru a nu trece brusc la un meniu consistent cu ingrediente grele, de origine animală, puteți consuma cozonac raw vegan Rawyal, care este senzațional și foarte sănătos. Raw vegan, sau raw gourmet, asa cum avem noi la Rawyal, inseamna tranziția de la mâncarea nesănătoasă, cu aditivi și potențatori de arome, la mâncare verde, naturală, crudă, direct din natură. Asta nu înseamnă doar legume și fructe, ci o serie de alimente naturale care, îmbinate și preparate la rece, sunt delicioase. Pentru că nu le preparăm la foc, la temperaturi înalte, își păstreaza toți nutrienții de care are nevoie organismul”, spune Carmen Negoiță, promotor al alimentației sănătoase, tip raw vegan, prin intermediul Rawyal.

Cozonac raw vegan

Cozonac raw vegan

 

Alte articole interesante