vola.ro
Diet and Fitness

Cum să slăbești rapid: dieta de 3 zile care-ți permite să mănânci seara

martie 18, 2016
elli.ro
Divisima

Visezi la o soluție rapidă care să te ajute să scapi de kilogramele în plus? Încearcă dieta de 3 zile care te va ajuta să ajungi la silueta visată!

Iată ce trebuie să mănânci:

Ziua 1

La micul dejun vei mânca o jumătate de grepfrut, o felie de pâine integrală cu două linguri de unt de arahide fără adaos de zahăr și o ceașcă de cafea sau ceai negru neîndulcite. La prânz vei putea savura o jumătate de conservă de ton, o felie de pâine integrală și încă o ceașcă de cafea sau ceai. Cina arată astfel: 100 g de carne de pasăre sau de vită, fiartă sau pregătită la abur, o ceașcă de fasole verde, o jumătate de banană, un măr mic și o ceașcă de înghețată preparată în casă din lapte de cocos și vanilie. Este important să nu mănânci nimic între mese și să optezi pentru cafea și ceai cu un conținut ridicat de cofeină.

Ziua 2

Micul dejun din cea de-a doua zi include un ou fiert, o felie de pâine integrală și o jumătate de banană. La prânz vei mai mânca un ou, alături de o ceașcă de brânză proaspătă de vaci și 5 biscuiți sărați. Cina este compusă din doi crenvurști, o ceașcă de broccoli, o jumătate de ceașcă de morcovi, o jumătate de banană și o jumătate de ceașcă de înghețată de vanilie, preparată precum cea din seara precedentă.

Ziua 3

Îți vei începe ziua cu un mic dejun compus din 5 biscuiți digestivi, o felie de brânză cheddar și un măr. La prânz vei mânca un ou fiert și o felie de pâine integrală, iar la cină o ceașcă de ton din conservă, o jumătate de banană și o ceașcă din deja tradiționala înghețată. Pentru rezultate optime, specialiștii în nutriție recomandă ca în următoarele 4 zile ale săptămânii să nu depășești un număr de 1500 de calorii pe zi.

Alte articole interesante