watchshop.ro%20
Health

Cum ne pregătim organismul pentru sezonul rece?

septembrie 19, 2016
FOTO: CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition
watchshop.ro%20

Toamna și-a intrat în drepturi, iar corpul nostru trebuie să fie pregătit pentru trecerea de la vară-toamnă/iarnă, motiv pentru care trebuie să ținem cont de anumite aspecte. Cum ne pregătim organismul pentru sezonul rece? Ei bine, câteva sfaturi practice în acest sens vă vor ajuta să nu suferiți vreo schimbare negativă în această perioadă. Tot ce trebuie să faceți este să țineți cont de alimentația potrivită, dar și de mișcare. Noi am descoperit cum putem să ne ținem mintea și corpul sănătoase în perioada rece.

În primul și în primul rând, trebuie să ne pregătim sistemul imunitar pentru perioada rece, deoarce trecerea de la cald la rece poate avea efecte asurpa organismului, iar dacă acesta este slăbit se pot instala virusurile. Așadar, trebuie să consumați foarte multe lichide, dar și legume, fructe de culoare galbenă, portocalie şi roşie. Consumați, de asemenea, alimente bogate în antioxidanți, ceaiuri de mușețel, lămâie, mentă, lavandă, care vă vor ajuta să vă detoxifiați în același timp, dar și să vă relazeze. Mai mult, trebuie să consumați alimente bogate în zinc, iar dovleacul sau semințele de dovleac, carnea de curcan sau de porc, susan sau iaurt nu trebuie să lipsească din hrana de zi cu zi.

Citește și: Iată de ce apare îmbătrânirea prematură și cum o poți preveni. Spune adio ridurilor!

În perioada de toamnă-iarnă se instalează o ușoară depresie pentru anumite persoane, însă asta pentru că nu primesc suficientă vitamină D și nu stau foarte mult în lumină naturală. În această perioadă trebuie să stați cât mai mult afară, în lumina soarelui, deoarece razele nu sunt atât de puternice ca pe timpul verii.

Sportul vă ajută să aveți o viață activă și sănătoasă. Dacă vara a trecut nu înseamă că nu mai facem sport. Mergeți la sală, ori faceți acasă exerciții cardio. Meditația este de altfel o soluție sau exercițiile yoga. Sigur vă puteți rezerva cel puțin jumătate de oră pe zi pentru a face sport.

Consumați alimente bogate în vitamina C. Mai jos aveți o listă cu produsele bogate în vitamina C, care ajută la prevenirea multor boli, precum astm, autism, acnee, alcoolism, diabet zaharat, boala de colon iritabil sau boala Parkinson sau Alzheimer.

screen-shot-2016-09-19-at-15-55-00 screen-shot-2016-09-19-at-15-55-27 screen-shot-2016-09-19-at-15-55-54

FOTO: CodeCarvings Piczard

iarena.ro

Alte articole interesante

Inline
Inline