vola.ro
Health and Love

Cu aceste trucuri scapi foarte repede de retenția de apă! Lista cu ce să faci și ce să mănânci pentru a slăbi instant!

august 17, 2016
Divisima

Retenția apei este principala cauza pentru creșterea în greutate. Dacă nu puteți slăbi sub nicio formă, aceasta este, cel mai probabil, principala cauză. Principalele simptome pe care le resimțiți atunci când rețineți apă sunt senzație de balonare și umflat. Iată lista cu ce să faceți să ce să mâncați pentru a scăpa de această problemă!

Retenția de apă poate fi cauzată de agregarea fluidelor suplimentare în sistemul circulator și în zona dintre celule. Umflarea la față, mâini, glezne și picioare sunt principalele semne că suferiți de această problemă. Se poate întâmpla oricui, dar femeile gravide sunt in mod special expuse riscului. Acesta poate fi prevenit prin consumul de alimente bogate în potasiu.

Cauze

O cercetare de la Universitatea din Maryland  a constatat că principalele cauze de retenție a apei sunt sarcina, menopauza, schimbările hormonale și reacția corpului la vremea umedă.

Toate acestea sunt cauzele pentru retenția apei:

  • Alergii la mâncare;
  • hipotiroidie;
  • deficiențe nutriționale;
  • tulburări hepatice;
  • Lipsa de proteine;
  • antioxidanți;
  • aport inadecvat de anumite vitamine;
  • Fast food

Pe măsură ce îmbătrânim, corpul nostru nu digeră mâncarea în mod corespunzător, deoarece stomacul nu produce acid la fel de mult. Deci, o mulțime de produse alimentare nedigerate pot afecta stomacul și intestinele, cauzând iritații și inflamații ale peretelui intestinului. Acesta devine subțire, permițând  produselor alimentare nedigerate să vină în contact cu sângele. Sistemul imunitar reacționează prin antibiotice, care pot provoca simptome alergice, cum ar fi retenția de apă. Alimentele care provoacă aceste lucruri sunt ouăle și produsele lactate.

Cele mai incitante poziții sexuale. Încearcă-le acum cu iubitul tău pentru a-l face să ajungă pe culmile extazului!

Sfaturi despre cum să scapi de retenția de apă

Apă

Toată lumea crede că nu apa este soluția la această problemă – dar este exact opusul. A bea mai puțină apă înseamnă deshidratare, și în acest caz, corpul înmagazinează mai bine grăsimile, care rămân acolo. Prin urmare, cel mai bun sfat este să beți apă  toată ziua. Aceasta poate fi combinată cu un pic de lămâie sau de portocală.

Sare

Organismul are nevoie de 2-2,5 g de sodiu în fiecare zi pentru a funcționa corect. Dar nu exagerați. Înlocuiți alimentele bogate în sodiu cu ghimbir, usturoi și legume proaspete.

Transpirația

Transpiratia înseamnă că organismul este sănătos, iar tu trebuie să bei apă toată ziua. Ea indică și faptul că nu mai ai sodiu în organism, ceea ce înseamnă că ai pierdut deja o parte din lichidul reținut.

Fibră

Fibra are proprietăți de curățare cum ar fi apa, curățarea tractului intestinal și de colon, precum și îndepărtarea excesului de lichid. Se pot consuma fructe și legume proaspete, care sunt bogate în antioxidanți și fibre, deoarece acestea pot ajuta la eliberarea lichidului în exces.

Peşte

Peștele este principala hrană din dieta voastră. Este bogat în acizi grași omega-3, esențiali pentru organism. Ai nevoie să consumi ton, somon și in de două ori pe săptămână.

Pepeni

Retenția de apă este redusă prin consumul de pepeni și citrice. Ele sunt bogate in potasiu, care echilibrează nivelurile de sodiu. Puteți să-i adăugați la dieta.

Cereale și fructe cu coajă

Când te simți balonat, trebuie să mănânci boabe. Ele au vitamina B6, un nutrient asociat cu ameliorarea sindromului premenstrual. Trebuie să se evitați boabele bogate în sodiu și nuci sărate. Fibrele sunt de asemenea prezente în cereale, iar nucile sunt bogate în grăsimi.

Listă alimente proprietăți diuretice

 

  • cafea și ceai
  • Țelină
  • cepe
  • Pepene
  • Mătase de porumb
  • Păducel

Sfatul nostru este să aveți o dietă bazată 15% pe orice boabe și 80%, legume, fructe, pește, semințe și soia.

 

Alte articole interesante