vola.ro
Diet and Fitness

Cele mai neinspirate alegeri de mic dejun! Ce să nu mănânci niciodată dimineața!

aprilie 25, 2016
mic dejun
Divisima

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. De aceea, este și mai important ca micul dejun să fie o masă sănătoasă, pentru trup și minte. Avem o selecție de câteva sortimente de mâncare pe care ar fi bine să nu le mai mâncăm deloc dimineața, dacă vrem ca organismul nostru să fie sănătos și suplu. Iată care sunt cele mai neinspirate alegeri pentru micul dejun!

Cereale cu zahăr

Or fi ele bune la gust, mai ales dacă lasă zahărul în laptele în care sunt puse, dar pentru sănătate fac ravagii. Într-adevăr, cerealele sunt considerate a fi perfecte pentru micul dejun, dar trebuie să fii foarte atentă atunci când le alegi, pentru că piața este ticsită de cereale cu mult zahăr, iar tu nu ai nevoie de așa ceva. Când mănânci aceste cereale, corpul convertește extra caloriile în grăsime, crescând riscul ca tu să ajungi obeză. În plus, ți se va face foame după numai o oră, tot din cauza zahărului. Așa că alege tipul de cereale corect. Să fie integrale și fără zahăr, pentru că fibrele te vor ajuta să te saturi. Și să nu uităm de minele  și antioxidanți, pe care îi poți găsi în cerealele naturale, care protejează împotriva obezității.

Sucul de fructe

Renunță la sucul de fructe procesat.El conține foarte mult zahăr și tot felul de agenți care nu fac decât să distrugă organismul. În plus, fructele procesate au o valoare nutritivă foarte scăzută, fără fibre, enzime, antioxidanți și vitamine. Alegeți mai degrabă fructe întregi decât suc de fructe. Chiar dacă sucul are tot atât de mult zahăr ca și fructul, nu conține pulpa, bogată în fibre. Alegeți fructe întregi pentru micul dejun, vă vor oferi necesarul de vitamine și minerale de care corpul are nevoie. Merele, grefele, papaya, fructele de pădure și pepenii galbeni sunt perfecte.

alimente interzise micul dejun

Bacon

Ai grijă să nu mănânci alimente bogate în grăsimi saturate, cum ar fi baconul, la micul dejun. A începe cu bacon la prima oră poate duce la creșterea riscului de a face boli de inimă sau cancer, datorită conținutului bogat de grăsimi saturate, sodiu și nitrați. Mănâncă ceva mult mai consistent să sănătos la prima oră, astfel încât să ai energie pentru toată ziua.

Batoane de cereale

Știm că ți se par sănătoase, datorită cerealelor din compoziție. Surpriză, nu prea sunt! Ele sunt un adevărat coșmar când vine vorba de valoarea nutrițională. Cele mai multe dintre ele sunt bogate în calorii, zahăr, sare, grăsimi saturate. Fiind pline de zahăr, ele nici măcar nu țin de foame. Dar dacă nu poți renunța la ele, atunci ai grijă să le alegi doar pe cele care conțin cereale integrale, care îți pot aduce un aport serios la nivelul de energie de peste zi. Cele îmbogățite cu calciu pot fi o soluție.

 

 

Alte articole interesante