vola.ro
Lifestyle

Cele mai jenante reacții ale corpului și cum poti să le oprești. Tu știai asta?

mai 9, 2016
reacții nervoase corp
Divisima

Din când în când, corpul nostru reacționează nervos în cele mai vizibile moduri cu putință. Din nefericire, astfel de reacții absolut normale, de altfel, ne pun pe noi într-o lumină nu tocmai favorabilă, ba chiar de multe ori rușinoasă.  Iată care sunt cele mai jenante reacții ale corpului și cum putem face să le oprim.

Roșeata 

Un pahar rece de apă sau o compresa aplicată în locurile afectate ca ajuta la strângerea vaselor de sânge,  care va duce la reducerea roselii de pe față sau gât. Dar dacă nu poți face asta în timpul unei prezentări de  la muncă,  de exemplu, arunci încearcă să îți imaginezi că nu ești chiar așa de roșie pe cat crezi. Și vești foarte bune, studiile au arătat ca oamenii tind mai mult să îi etichete drept persoane de încredere pe toți cei care roșesc, considerați mai altruiști.

Vocea care tremură

Este una dintre simptomele care se încadrează în categoria luptă sau fugi. Este legată de corzile vocale și de un anume tip de nervi, care au foarte multe conexiuni în creier, inclusiv amigdale,  implicată în reacția la situații și emoții. Acest tip de nervi este stimulat, lucru care face ca mușchii gâtului și corzile vocale să treacă printr-un ușor spasm, rezultatul fiind un control limitat al vocii. Pentru a scăpa de vocea care tremură,  inspirați adânc,  tensionați puțin corpul (încordați-l) și expirați după câteva secunde. Faceți asta de câteva ori.

Plânsul spontan

Plânsul spontan este puțin mai rar întâlnit, dar există. Cauzele lacrimilor sunt cât se poate de explicabile: te simți fără ajutor, sentimentele ți-au fost rănite sau ai o listă de 20 de lucruri de făcut urgent. Crizele de plâns arată că sunt lucruri pe care le ai de rezolvat,la nivel subconștient. Mai exact,  sentimente și emoții care nu au fost rezolvate. Întâi de toate, încearcă sa vezi care este cauza plânsului. Dar pentru a găsi o soluție de moment, încearcă să te calmezi puțin și să respiri adânc, pentru a mai calma puțin din tensiunea pe care o resimți. Autoconvinge-te că lucrurile sunt ok și că ai lucruri mai importante de făcut decât să plângi.

 

Alte articole interesante