vola.ro
Diet and Fitness

Cele mai bune exerciții pentru coapsele interioare! Vei avea picioare incredibil de tonifiate după ce faci aceste exerciții!

iulie 7, 2016
Divisima

Orice femeie își dorește ca picioarele ei să fie cu adevărat tonifiate și irezistibile. Acum poți obține asta prin câteva exerciții simple, care te vor face să ai picioare tonifiate în mai puțin de o săptămână. Uite care sunt exercițiile care te salvează! 

Exercițiul 1

Culcată pe spate, ridică picioarele drept în sus. Trage călcăiele aproape unul de altiul în timp ce îți cobori genunchii ușor. Apoi încordează  mușchii și extinde genunchi. Revino în poziția inițială. Fă 3 seturi de 10 exerciții  pentru fiecare picior.

Exercițiul 2

Intinde-te pe spate, păstrând mâinile pe sol. Ridică picioarele la aproximativ 30 de cm de sol, apoi fă mișcări de foarfecă cu ele de 10 ori. Fără a lua o pauză, fă 10 repetări ale exercițiului în 3 seturi. Asigurați-vă că picioarele nu ating solul atunci când faci exercițiul.

Citește și Scapă de grăsimea din jurul abdomenului cu o singură băutură!

Exercițiul 3

Depărtați picioarele la lățimea umerilor,  păstrând corpul și spatele drept. Întindeți mâinile în față, în timp ce pășiți înainte cu piciorul stâng. Îndoiți piciorul drept și transferați întreaga greutate corporală pe acel picior. Apoi ridică-te încet și revino în poziția inițială. Continuă cu celălalt picior. Fă un set de 10-15 fandări pe fiecare picior.

Exercițiul 4

Întinde-te pe spate, cu genunchii îndoiți. Pune o minge elastică între picioare, având mâinile de-a lungul corpului. Ridică-te de jos, în timp ce împingi abdomenul către buric. Menține acestă poziție timp de 30-60 secunde, apăsând mingea cât de mult poți.  Reia poziția înițială. Fă 5 astfel de seturi.

Exercițiul 5

Folosind o bandă elastică de fitness, stai cu picioarele depărtate, cât lățimea umerilor. Se pune banda la jumătatea gambei. nu trebuie decât să  ridicați piciorul stâng și să îl duceți în lateral, învingând rezistența de bandă. Reia poziția de pornire. Faceți un set de 10 repetări pentru fiecare picior.

Alte articole interesante