outmag.ro
Health

Cel mai bun exercițiu pentru femei în perioada sarcinii / FOTO

august 31, 2016
cel.ro

În perioada sarcinii, femeile nu au voie să facă mișcări foarte bruște, să depună efort prea mult sau să facă aceleași exerciții pe care le făceau în momentul în care nu erau gravide. Cu toate astea, medicii recomandă mișcarea în perioada celor 9 luni de sarcină. Noi vă povestim despre cel mai bun exercițiu pe care femeile însărcinate trebuie să-l facă.

Citește și: Exercițiul plank îți transformă întregul corp. Iată 7 beneficii

exercitii kegel sarcina

Exercițiile kegel sunt foarte bune pentru perioada sarcinii

În timpul sarcinii, femeile iau în greutate, le este tot mai greu să se miște, nu mai au foarte multă voință să meargă la sală ori pur și simplu nu au voie să facă anumite mișcări. Există însă un exercițiu pe care toate gravidele ar trebui să-l facă, însă nu doar gravidele, ci și femeile care nu sunt însărcinate. Acest exercițiu ajută înainte și după sarcină, este simplu de făcut și nu consumă foarte mult timp.

Exercițiul kegel poate fi făcut chiar și de pe scaun, însă important este să fie realizat corect. Sarcina în sine vine la pachet cu foarte mult stres pentru o femeie. În corpul ei au loc mai multe dereglări hormonale și este posibil ca starea de spirit să nu fie tot timpul una excelentă. Asta nu trebuie să o împiedice să facă mișcare. Exercițiile fizice pot diminua multe dintre problemele pe care tu și copilul tău le simțiți în perioada celor 9 luni, iar câteva dintre ele sunt durerea de spate, crampele abdominale, nivelul de energie scăzut.

exercitii-fizice-gravide

Toate femeile ar trebui să încercerce exercițiile kegel

Toate gravidele trebuie să se consulte cu medicii lor și să urmeze sfaturile acestora. Doctorul este cel mai în măsură să recomande exercițiile pe care fiecare gravidă trebue să le facă în perioada sarcinii. Până acum, majoritatea femeilor s-au simțiti foarte bine după ce au început să facă zilnic exerciții kegel, însă și o plimbare de doar 30 de minute în fiecare zi este la fel de benefică. Cu toate astea, înainte să încercați exercițiile kegel sau chiar și mersul pe jos, consultați-vă cu medicul ginecolog pentru a fi sigure că acest gen de mișcare este ceea ce aveți nevoie în perioada sarcinii.

Dacă informațiile oferite de elli.ro vă sunt folositoare, dați share articolului să-l citească și prietenii voștri de pe Facebook. Pe noi ne găseți pe rețeaua de socializare cu numele de elli.ro.

evomag.ro

Alte articole interesante

Inline
Inline