outmag.ro
Diet and Fitness

Alimentele care te îngrașă instant! Iată ce n-ai voie să mănânci dacă vrei să slăbești

iunie 15, 2016
cel.ro

Poți crede că sunt sănătoase pentru tine și kilogramele tale, dar de fapt, nu este așa! Dacă alegi să consumi aceste ingrediente, te vei îngrășa cu siguranță! Uite care sunt alimentele despre care habar nu aveai că pot face asta! Renunță acum la ele, dacă ții la propria ta siluetă!

Citește și: Iată cum grăsimea de pe abdomen se topește instant. Vei arăta superb pe plajă vara asta

Uleiul de cocos și mierea sunt două dintre ingredientele care te fac să pui kilograme în plus. Chiar dacă sunt ingrediente sănatoase, ele nu te ajută în lupta împotriva greutății. Ele nu vin singure, ci cu încă alte câteva ingrediente, care au același efect asupra corpului, îngreunând metabolismul și eliminarea toxinelor. Iată lista completă a alimentelor care te fac să te îngrași! Mare atenție, mai ales dacă le folosești la gătit!

Uleiul de cocos

Atât uleiul, cât și laptele de cocos pot transforma orice sortiment de mâncare într-o bombă calorică. O ceșcuță de ulei de cocos are 445 de calorii și 48 de grame de grăsime, ceea ce reprezintă 74% din recomandarea zilnică de grăsimi. Uleiul de cocos conține o mare cantitate de grăsimi saturate, ceea ce îl face să fie consumat mai cu…timidate, dacă vrei să slăbești.

Nucile

Totul are un gust mai bun atunci când pui nuci alături, dar caloriile sunt cele care ar trebui să te oprească să faci asta. Un gram de nuci conține 185 de calorii și 18 grame de grăsime. Gândește-te la cantitatea de nuci pe care o pui în iaurt sau în oricare alt desert și deja vorbim de o cifră măricică de calorii.
Fulgi de ciocolată neagră

Pentru a face totul mai sănătos, unele persoane pun fulgi de ciocolată neagră în loc de fulgi de ciocolată obișnuită. Nu este o idee foarte bună, mai ales dacă te lăcomești puțin la cantitatea de fulgi pe care o folosești în desert sau la micul dejun.  Încearcă, mai degrabă, pudră de cacao neîndulcită.

Miere

Acest tip de zahăr natural conține vitamine și minerale care fac ca mierea să fie o alegere mult mai bună decât orice alt tip de îndulcitor. Specialiștii recomandă ca 10% din caloriile care vine, să provină de la zahăr. Iar asta înseamnă 200 de calorii într-o dietă de 2.000. O lingură de miere conține 64 de calorii și 74 de grame de zahăr. Mare grijă la câtă miere folosiți zilnic.

evomag.ro

Alte articole interesante

Inline
Inline