orange.ro
Health

Ai grijă cum mergi și cum stai la calculator, s-ar putea să faci cocoașă. Iată cele mai bune poziții pentru spate

mai 26, 2016
dureri de spate calculator cocoasa
zenda.ro

Statul excesiv la birou sau în fața unui laptop pot altera postura corpului foarte mult. În timp, acest lucru duce la numeroase probleme, pe care cu greu le mai putem rezolva. Așa că fă un mic efort și încearcă să nu mai stai cocoșată, punând în aplicare aceste câteva sfaturi! O să îți prindă bine!

Citește și: Semnele timpurii ale cancerului de plămâni

Cu siguranță ți s-a spus până acum că pentru o femeie, a sta cocoșată este unul dintre cele mai urâte lucruri. Pentru că o defeminizează foarte mult și îi scad foarte mult senzualitatea. Nu ai băgat de seamă aceste sfaturi, dar ar fi momentul să încerci să faci asta, nu pentru că ți-au spus alții, ci mai ales pentru că vrei ca spatele și coloana să rămână nevătămate pentru cât mai mult timp. O postură cocoșată și aplecată poate afecta starea ta generală de bine și chiar îți poate întrerupe somnul. Mai poate duce și la probleme de respirație, la dureri articulare și chiar la creșterea riscului de a cădea, odată cu înaintarea în vârstă.

Poți face unt est foarte simplu, pentru a vedea, înainte de toate, dacă te încadrezi în categoria celor care au probleme de postură. Pentru început, așează-te în fața unei oglinzi și observă următoarele lucruri:

  • capul este drept
  • umerii nu sunt nici ridicați, nici coborâți, respectă linia lor naturală
  • șoldurile sunt la același nivel
  • genunchii sunt orientați în față
  • picioarele sunt simetrice și gleznele sunt drepte

Dacă nu ai bifat aceste lucruri, sunt câteva sfaturi simple care te pot ajuta să îți îmbunătățești postura, pentru propria ta sănătate.

corectare posturaMergi cu spatele drept

E lucrul pe care ți-l repetă toți, încă din adolescență. Dar forțează-te puțin, pentru a aplica acest sfat. O să observi imediat ce îți îndrepți spatele, că toată presiunea pe care o resimțeai la nivelul coloanei și al umerilor dispare. Corectează-ți singură această postură, ori de câte ori vezi că începi să capeți acea curbură a coloanei.

Dormi pe spate

Dormitul pe spate corectează și el postura și te poate ajuta să dormi mai bine, fără dureri de spate și de gât. Folosește o saltea tare, iar pernele nu trebuie să fie nici foarte moi, nici foarte tari.

Folosește pantofi cu toc jos

Chiar dacă ești mare fan stiletto, să știi că aceștia nu ajută deloc la postură, ci dimpotrivă, pun presiune foarte mare pe glezne, șolduri și genunchi, lucru care poate duce în timp la alterarea posturii.Plus că duc și la dureri de spate, de cele mai multe ori. Poartă pantofi cu toc jos, pe cât de mult posibil sau atunci când ai ocazia, renunță la pantofi și oferă picioarelor tale un răsfăț, plimbându-le pe iarbă.

Citește și: totul despre Sănătate

 

starshiners.ro%20

Alte articole interesante

Inline
Inline