vola.ro
Health and Love

5 motive pentru care ar trebui să consumi cireșe! Te ajută chiar să și slăbești

iunie 13, 2016
cirese beneficii
Divisima

Este sezonul cireșelor. Pe lângă faptul că sunt foarte răcoritoare, cireșele sunt foarte bune și pentru sănătate. Ele sunt bogate în antioxidanți, fiind surse foarte bune de potaiu, proteine, vitamina A și vitamina C. Ele mai conțin și cupru, magneziu, fier, calciu, fosfor șli zinc. Ceea ce le face minunate pentru un boost de energie, de care se va bucura tot corpul tău! 

Citește și: Obiceiul toxic care ne otrăvește fructele și legumele. Toți facem asta, dar nu știm cât este de periculos

Cel mai bine este să consumi cireșele crude, pentru a te bucura de întreaga gamă de beneficii pe care o oferă ele. Iată cum te pot ajuta, odată ce începi să le consumi!

Reduc durerile și inflamațiile

Cei care au artrită ar trebui să introducă cireșe în alimentație. Ele au proprietăți inflamatorii care ajută la prevenirea procesului de oxidare, acesta fiind cel care generează inflamațiile. Un studiu efectuat în 2012 arată că antioxidanții pe care îi conțin cireșele ajută la prevenirea și tratarea rănilor. Ele reduc și acidul uric din sânge, care poate duce la dureri foarte mari în organism.

Te ajută să dormi

Cireșele conțin melatonină, un hormon care reglează somnul și te fac să te simți somnoros. De fapt, acest lucru îmbunătățește calitatea și durate somnului. Nu vei mai avea probleme cu insomniile sau somnul agitat dacă consumi cireșe, după cum se arată și într-un studiu din 2010.

Reduc durerile musculare

Cireșele au un efect benefic și asupra durerilor musculare, tot datorită antioxidanților pe care le conțin și proprietăților antiinflamatorii. Un studiu din 2010 accentuează faptul că dacă consumi suc de cireșe zilnic, timp de 7 zile, acest lucru ameliorează durerile musculare de pe urma alergatului.

Cireșele reduc grăsimea de pe abdomen

Nu mai este nevoie să faci atâtea exerciții pentru abdomen, în idea de a slăbi și de a-l tonifia. Cireșele vor face asta pentru tine, datorită antioxidanților pe care le conțin. Mai au și fibre, ceea ce te va face să te simți sătulă pentru mai mult timp. Vitamina B1 și B6 vor da un boost metabolismului și vor converti mâncarea în energie mult mai repede și mult mai ușor. Cireșele scad și colesterolul, dincolo de toate.

Susțin sănătatea inimii

Atunci când consumi cireșe, inima îți va mulțumi. Substanțele pe care le conțin cireșele reduc riscul apariției bolilor de inimă. Fiind și bogate în piotasiu, acest lucru reglează bătăile inimii și tensiunea, scăzând riscul apariției hipertensiunii.

Alte articole interesante