watchshop.ro%20
Health

5 idei de rețete super energizante de mic dejun!

martie 24, 2016
watchshop.ro%20

Micul dejun rămâne cea mai importantă masă. Dar atunci când eștila dietă, parcă prepararea lui devine un adevărat chin. Ideile lipsesc, alimentele pe care le găsești par a fi tot cele cu un conținut caloric ridicat și parcă nu sunt nici atât de sănătoase, iar combinatul alimentelor transformă totul într-o tragedie. Fulgii de ovăz cu iaurt sau semințele parcă nu sunt atât de apetisante și nici sățioase, iar fructele nu par o ideea prea bună.

Dacă te afli în situația de mai sus sau pur și simplu vrei să încerci ceva nou, gustos și sănătos, atunci trebuie să citești materialul de mai jos. Cu siguranță îți va da idei pentru micul dejun și te va scăpa de o durere de cap sau de…burtă.

Prosciutto a melone

Pentru un mic dejun bogat caloric, poți folosi două indregiente: prosciutto și pepene galben. Pare banal, dar îți asigură norma de proteine de care ai nevoie pentru o parte din zi. În plus, este și un mic dejun absolut savuros și sănătos, dar cel mai important, se prepară foarte repede

Smoothie verde

Un smoothie pe zi ține doctorul departe și stomacul sănătos. Perfect pentru dietă, un smoothie verde este tot ceea ce ai nevoie pentru a-ți începe ziua bine și a te energiza pentru întreaga zi. Smoothie-ul este sănătos, plin de antioxidanți și vitamine, de care organismul tău are nevoie pentru a se detofixia. Există multe variante în care îl poți prepara. Poți folosi spanac, pătrunjel, castraveți, kiwi, măr și orice alte ingrediente care sunt verzi. O variantă ar fi să pui în blender o cească de apă de cocos, la care adaugi sucul de la o lămâie, 1 măr verde mărunțit, o feliuță de ghimbir, nap și semințe de chia. Se pun în blender, se pornește blenderul și gata micul dejun!

Mic dejun ingenios

Arată atât de bine acest tip de mic dejun și este atât de gustos, încât cu siguranță va deveni preferatul tău în scurt timp. Constă în doup ouă ochiuri prajite, alaturi de care se pun câteva feliuțe de somn afumat. În plus, poți prepara și o salată gustoasă din rucola, avocado, sare și piper, peste care pui puțin oțet balsamic. Este sățios și sănătos, perefect pentru cei aflați la dietă!

Ouă fierte cu avocado

Cu toate că nu pare, acest tip de mic dejun este bogat în proteine și fibre, dincolo de faptul că este și bun. Și se prepară foarte simplu și foarte repede, fără bătăi de cap. Fierbi două ouă, le care le cureți ulterior și le tai. Le pui într-un mic bol. Cureți un avocado copt, pe care îș tai în bucățele. Peste această compoziție, presari puțină sare și pătrunjel, pentru a-i da o aromă. Și gata!

Fritatta cu ou

Din nou, este o rețetă care se poate prepara foarte simplu. Pe lângă faptul că este gustoasă. Proveniența ei este mediteraneană și are în compoziție ou, spanac, ceapă și ardei. Este un fel de omletă, peste care se pune și brânză feta. E săracă în calorii și perfectă pentru orice dimineață.

iarena.ro

Alte articole interesante

Inline
Inline