vola.ro
Diet and Fitness

5 exerciţii simple care te ajută să slăbești până la Paşte

aprilie 13, 2016
Slăbește până la Paște
Divisima

Pe 1 Mai se sărbătorește Învierea Domnului, iar acest eveniment este un prilej bun de a ne strânge cu cei dragi la masă. Toate bune și frumoase, însă în această perioadă ne îngrășăm câteva kilograme pe care reușim cu greu să le dăm jos. Soluția ideală este să slăbim până la Paște, iar atunci 2-3 kilograme în plus nu se vor observa. Iată cinci exerciții care ne pot ajuta în acest sens.

Stai în poziția pentru flotări, te sprijini pe coate și pe vârfurile de la picioare. Rămâi în poziția asta timp de 60 de secunde și repetă exercițiul de patru ori pe săptămână în câte cinci seturi.

Încrucişează picioarele, îți duci mâinile după cap, iar apoi îți îndoi spatele, rămâi așa câteva secunde și repetă de 25- 50 de ori. Fă acest exercițiu de patru ori pe săptămână.

Stai pe spate cu mâinile lipite de podea, după care ridici abdomenul. Rămâi zece secunde, iar apoi coboară bazinul fără să atingi podeaua. Repetă de patru ori pe săptămână de câte 15 ori într-o serie.

Stai în poziția pentru flotări, stai cu palmele sprijinite de podea, îndoaie genunchii, apoi coboară și ridică pieptul. Repeți de 12 ori, în trei seturi, de patru ori pe săptămână.

Stai în genunchi, apleacă-te cu braţele întinse în faţă şi cu pieptul pe genunchi. Inspiră și expiră, după care stai în aceeași poziție timp de 10 secunde, iar apoi revino în poziţia iniţială. Repetă de 10-15 ori, de 4 ori pe săptămână.

Alte articole interesante