outmag.ro
Diet and Fitness

4 exerciții pentru tonifierea brațelor! Schimbările se văd după 2 zile!

iulie 8, 2016
cel.ro

Pielea lăsată de pe partea superioară a brațelor este o problemă comună pentru multe femei, dar și pentru bărbați. În mod normal, pielea începe să se lase odată cu vârsta, mai ales în cazul în care persoana nu este activă fizic. Pentru a tonifia pielea lăsată și inestetică, puteți face următoarele exerciții care țintesc mușchiul triceps. 

 

Exercițiul  1

Stai pe o bancă sau un scaun. Începe prin alunecarea fundului de pe partea din față a băncii,  în timp ce picioarele se întind în fața ta.Brațele tale trebuie să fie drepte și să le menții încordate pe banca de rezerve, iar mâinile tale să fie așezate cât lățimea umerilor. Asigurați-vă că banca de rezerve este suficient de puternică pentru a sprijini greutatea. Corpul tău se duce în jos, către podea, iar în acest timp flexezi coatele până când ajung la un unghi de 90 de grade. Păstrați-vă spatele aproape de bancă. De îndată ce atingeți podeaua, îndreptați brațele din nou și reveniți la poziția de pornire. Repetați. În timp ce faci exercițiul, este important să îți păstrezi umerii jos.

Exercițiul 2

Începeți prin a face un push-up. Sprijiniți-vă pe degetele de la picioare, iar mâinile să fie sub umeri. Menține corpul cât mai drept, aliniat cu capul. Indoaie coatele, astfel încât partea inferioară a corpului să fie cât mai aproape de podea, fără a o atinge. Corpul tau trebuie sa fie drept pe tot parcursul exercițiului. Indoaie coatele  la aproximativ 90 de grade. Poziția brațelor tale ar trebui să fie dreaptă atunci când ajungeți din nou în sus.

Citește și La ce boli psihice ești predispus în funcție de zodie

Exercițiul 3

Luați o ganteră în fiecare mână. Țineți spatele este drept. Aplecați-vă în față din talie, îndoiți genunchii ușor. Păstrați-vă trunchiul paralel cu podeaua, iar capul sus. Brațelor superioare ar trebui să fie aproape de trunchi și paralel cu podeaua.Când țineți greutățile, păstrați antebrațele îndreptată spre podea, pentru a forma un unghi de 90 de grade cu partea superioară a brațului. Acesta este modul în care începe exercițiul.  Inspirați  și coborâți greutățile în poziția de pornire.

Exercițiul 4

Stați în picioare, cu o ganteră în fiecare mână. Pastrati-va picioarele depărtate la nivelul umerilor. Ridicați ganterele deasupra capului până când ambele brațe se extind pe deplin. Asigurați-vă că palmele sunt îndreptate în sus. Acum, ar trebui să simțiți o rezistență. Aceasta este poziția de pornire. Coborâți ganterele într-o mișcare în semicerc în spatele capului, până când antebrațele ating bicepsul. Ar trebui să păstrați brațele superioare aproape de cap. Când faci exercițiul, mișcați doar antebrațele și păstrați partea superioară a brațului statică. Inspirați. Folosiți-vă de triceps  pentru a ridica gantera și revin-o în poziția de pornire. Expirați.

 

evomag.ro

Alte articole interesante

Inline
Inline