outmag.ro
Health

4 exerciții care te vor scăpa de durerea de călcâi sau picioare

august 1, 2016
cel.ro

Dacă simțiți dureri în călcâie atunci când vă dați jos din pat, de pe scaun sau atunci când începeți să mergeți, înseamnă că suferi de o inflamație dureroasă în ligamentul mare de pe partea de jos a piciorului. Aceasta se manifestă printr-o durere severă în apropierea călcâiului și este mai intensă în dimineața sau după ce stai pentru o perioadă mai lungă de timp. Femeile care poartă tocuri inalte, oamenii care petrec perioade lungi de timp în picioare și alergătorii pot avea această probleme. Ca și tratament, poți apela la exercițiile de stretching, care funcționează de fiecare dată. 

Acestea sunt lucrurile pe care ar trebui să le faci:

Ia o pauză  de la activitățile care solicită foarte mult picioarele. Utilizați pantofi cu pernițe pentru a sprijini arcul piciorului. Pentru a reduce inflamațiile, se aplică gheață timp de 15 minute pe locul afectat.
Pentru o flexibilitate mai mare și pentru a scăpa de durerea insuportabilă, va trebui să efectuați o serie de exerciții, în scopul de a crește flexibilitatea și a împiedica apariția manifestărilor neplăcute. În cazul în care simptomele nu sunt severe, puteți efectua aceste exerciții în siguranță.

Remedii naturiste pentru durerea de genunchi. Ghimbirul se numără printre ele!

Exercițiul 1 – așezați picioarele pe podea, cu degetele de la picioare cu vârful în sus. Trageți degetul mare spre călcâiși țineți așa timp de 15-30 de secunde.
Exercițiul 2 – sprijiniți-vă de un perete și puneți mâinile împotriva acestuia la același nivel cu ochii. Trebuie să vă sprijiniți pe piciorul care are călcâiul dureros, care trebuie să fie pe podea. Piciorul afectat ar trebui să fie ușor spre interior, în timp ce te apleci încet spre perete până când simți că partea din spate a gambei se tensionează. Țineți așa timp de 15-30 de secunde și se repetă procedura de 3 ori.
Exercițiul 3 – stai pe podea, punând picioarele în fața ta și cel rănit într-un prosop pliat. Capetele prosopului trebuie să fie luate și trase spre tine în timp ce întinzi piciorul.Genunchiul trebuie să fie drept și mențineți această poziție timp de 15-30 de secunde.
Exercițiul 4 – ia o doză înghetață de suc sau foarte rece și rulează-ți piciorul gol peste ea, înainte și înapoi, de la călcâi la mijlocul arcului. Fă-o dimineața pentru rezultate optime.

evomag.ro

Alte articole interesante

Inline
Inline