vola.ro
Lifestyle

10 tipuri de mic dejun sărace în carbohidrați și calorii, dar care îți vor vitaminiza organismul / FOTO

august 28, 2016
Divisima

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, motiv pentru care trebuie să consumăm alimente bogate în vitamine și nutrienți de care organismul nostru are nevoie și care să ne asigure energie pe parcursul întregii zile. Uneori nu ne permitem să mâncăm chiar orice ne dorim, însă nu știm cum să ne prepărăm mese sărace în carbohidrați și calorii. Noi vă dăm 10 idei de mic dejun care vă vor da energie pentru întreaga zi, iar, pe lângă asta, bifați încă o zi în care ați consumat alimente sănătoase.

Mic dejun cu iaurt și năut

mic dejun mic dejunIaurtul este foarte gras în compoziție, de cele mai multe ori, însă este foarte hrănitor și conține nutrienți esențiali pentru corp. Puteți încerca să preparați un mic dejun delicios ca și cel din imagini. spre exemplu, în farfuria de mai jos avem ulei de măsline extra-virgin, sare de mare, piper negru, brânză feta și rondele de năut picante, iaurt și câteva frunze de mentă. Un deliciu pentru prima masă a zilei. Mai mult, această masă conține doar 331 de calorii și 17 grame de carbohidrați. Vei simți diferența!

 

 

Mic dejun sandwich din ou cu ciuperci

mic dejun 3

Unul dintre cele mai populare mese de dimineață este micul dejun din ouă ochiuri și ciuperci. Sau Egg McMuffin, așa cum sunt numite peste hotare, denumite împrumutată și de români. De multe ori mâncarea din restaurante este procesată, însă ce ar fi dacă ai pregăti acasă micul dejun? Așadar, în loc de pâinea pentru sandwich să puneți ciuperci, iar gustul va fi unul cu adevărat bun. Tot ce aveți nevoie este de ciuperci, ouă și mozarella. Merită, pentru că nici nu îngrașă, compoziția fiind de 336 de calorii și 8 grame de carbohidrați.

 

 

Mic dejun vegan din curry și tofu

mic dejun 4Probabil nu vă gândeați că o farfurie de legume vă poate aduce atât de multe beneficii, însă, spre exemplu, micul dejun din imagine vă asigură în mod cert necesarul zilnic. Această porție conține betacaroten, vitamina C, fier, calciu, fibre și proteine de călitate, iar porția de calorii este de 302 și 13 grame de carbohidrați. Ce conține micul dejun? Ei bine, aveți nevoie de spanac, roșii, brânză tofu, ceapă caramelizată în pudră curry și brânză tofu, dar și câteva boabe de fasole roșie.

 

 

Mic dejun din roșii, avocado și brânză

mic dejun 6

 

Este binecunscut efectul roșiilor asupra organismului. Bogate în antioxidanți, în special pentru conținutul de licopen, care luptă împotriva cancerului și a radicalilor liberi, roșiile aduc un plus de sănătate. De altfel, avocado este un fruct pe care ar trebui să-l consumăm zilnic pentru că acesta conține 13 vitamine: A, C, D, E, K, E și 8 tipuri de vitamina B, inclusiv B6, B12 și acid folic. Brânza este, de asemenea, o alegere bună pentru micul dejun. Această masă conține 275 de calorii și 20 de grame de carbohidrați.

 

Mic dejun vegan mexican

mic dejun 7
Această masă este destinată iubitorilor de legume, pentru că este un amestec de mai multe tipuri de astfel de alimente cu brâză tofu organică. Nu conține gluten, așa că îl puteți consuma cu încredere. Până la urmă, micul dejun trebuie să fie ușor, dar și hrănitor. Această combinație vă oferă energie pentru întreaga zi, încercați și vedeți ce se întâmplă. Sigur nu veți mai avea nevoie de cafea.  Conține 327 de calorii și 20 de carbohidrați.

 

 

Mic dejun din iaurt și legume la grătar

mic dejun 8
Conține 386 de calorii și 20 de grame de carbohidrați.

 

 

 

 

Mic dejun bruscete din roșii cu ou

mic dejun 9

Acest mic dejun este realizat din ouă organice și felii de roșii. Prima dată se prepară ouăle ca pe ompletă, însă la final vor fi ceva mai suculente, multă verdeață, iar apoi puse peste feliile de roșii. Un mic dejun delicios, ușor, rapid și pe care îl puteți consuma chiar și la birou. Poate fi consumat de oricine, iar prepararea lui nu necesită prea multă știință! Conține 323 de calorii și 7 grame de carbohidați. Să aveți poftă!

Mic dejun turcesc din ou și pastă de carne de curcan

mic dejun 10

Conține 231 de calorii și 3 grame de carbohidrați.

 

 

 

 

 

Mic dejun din salată și ou

mic dejun 1

Conține 329 de calorii și 20 de grame de carbohidrați

 

 

 

 

 

Mic dejun din cereale și cajun

mic dejun

Conține 387 de calorii și 19 grame de carbohidrați.

Alte articole interesante